شمانیوز
شما نیوز

قاتل فراری

ماجرای قاتلی که شاهرگ شاگرد ابزار فروشی را زد | قاتل فراری است

جمال قاتل فراری سال گذشته با بی رحمی جان یک جوان بی گناه راگرفت، این قاتل متهم به قتل خطرناک را شناسایی کنید.

ماجرای قاتلی که شاهرگ شاگرد ابزار فروشی را زد | قاتل فراری است

به گزارش شمانیوز: جمال قاتل فراری را شناسایی کنید. این قاتل فراری بی رحمانه شاهرگ گردن شاگرد ابزار فروشی را زد و پا به فرار گذاشت. جمال قاتل فراری سال گذشته با بی رحمی جان یک جوان بی گناه راگرفت. کسانی که از مخفیگاه این قاتل فراری اطلاعی دارند مراتب را به پلیس 110 یا شماره های 09363257468 یا 21825267 پلیس آگاهی اطلاع دهند. کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و در ادامه تحقیقات گسترده خود سعی در دستگیری این قاتل فراری هستند.

سجادپور- جوانی که به همراه 8 تن دیگر از بستگانش در یک نزاع خیابانی شاهرگ شاگرد ابزارفروشی را با خنجر برید، درحالی تحت تعقیب قرار گرفت که کارآگاهان پلیس آگاهی به تاریکخانه این پرونده جنایی وارد شده اند.

هجدهم آذر سال گذشته، فردی برای اجاره کردن یک دستگاه هیلتی به فروشگاه ابزارآلات ساختمانی در خیابان امامیه 2 منطقه قاسم‌آباد مشهد رفت اما فروشنده مدعی بود که او قبلا  تعهد خود را به درستی انجام نداده است به همین دلیل مشاجره ای لفظی بین آن ها شروع شد ولی دامنه این مشاجره به عده کشی خیابانی انجامید. ساعتی بعد مرد جوان که در اجاره دستگاه ناکام مانده بود با بستگانش تماس گرفت و بدین ترتیب دو خودروی سواری در محل متوقف شدند. ناگهان حدود 9 نفر از خودروها پیاده شدند و به طرف فروشگاه هجوم بردند.

مهاجمان پس از کتک کاری مغازه دار درحالی به ایجاد رعب و وحشت در محل پرداختند که ناگهان یک نفر از آنان خنجر به  دست به طرف شاگرد فروشگاه حمله ور شد. این جوان 33 ساله با دیدن خنجر وحشتناک به سمت مغازه فرار کرد تا بتواند از چنگ مهاجم مسلح بگریزد اما جوان مهاجم فریادزنان او را تعقیب کرد و درون مغازه ضربه ای هولناک بر گردن شاگرد 33 ساله فروشگاه وارد آورد.

شاهرگ گردن فرد مجروح بریده شد و خون زیادی به درون مغازه و داخل خیابان ریخت. هر لحظه که خون بیشتری فواره می زد، جوان مجروح نیز بی حال می شد تا این که مهاجمان از محل گریختند و جوان مجروح به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافت اما تلاش پزشکان برای نجات وی موثر واقع نشد و این جوان بی گناه بر اثر ضربه خنجری که شاهرگش را برید، جان به جان آفرین تسلیم کرد. گزارش خراسان حاکی است: با گزارش این حادثه وحشتناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بلافاصله تحقیقات قضایی در این باره آغاز شد و تعدادی از مهاجمان شناسایی شدند. در همین حال و با صدور دستوری ویژه از سوی مقام قضایی، پرونده این جنایت خیابانی، به گروه ورزیده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد و بدین ترتیب کارآگاهان با ورود به تاریکخانه این پرونده جنایی، موفق شدند ضارب اصلی را که جمال زارع فرزند ماشاءا... نام دارد شناسایی کنند اما بررسی ها نشان داد که مهاجم مسلح به مکان نامعلومی گریخته است بنابراین با دستور قاضی محمود عارفی راد (قاضی ویژه قتل عمد) تصویر بدون پوشش متهم در روزنامه خراسان منتشر شد تا کسانی که از مخفیگاه این متهم به قتل خطرناک اطلاعی دارند مراتب را به پلیس 110 یا شماره های 09363257468 یا 21825267 پلیس آگاهی اطلاع دهند.

حادثه غم انگیز دیگری نیز در نهاوند صورت گرفته که به آن اشاره می‌‌کنیم:

قاتل فراری

قاتل فراری در نهاوند دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری قاتل فراری توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از دو هفته پس از وقوع قتل خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درگیری جوانی ۱۸ ساله با سه نفر در شهرستان نهاوند، منجر به قتل این جوان با سلاح سرد شد.

وی افزود: در کمتر از یک ساعت ۲ نفر از هم‌دستان قاتل توسط پلیس دستگیر شدند اما قاتل که جوانی ۱۷ ساله است، از محل متواری و با تشکیل تیم ویژه پلیس آگاهی دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات سازمانی، بهره‌گیری از شیوه‌های تخصصی، اقدامات گسترده اطلاعاتی و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی در کمتر از ۲ هفته مخفی‌گاه قاتل فراری را در یکی از استان‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیات دستگیر و به شهرستان نهاوند انتقال دادند.

سرهنگ ساکی با اشاره به این که پرونده قضایی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی نیز در حال انجام است، گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های کارآمد در راستای کشف علمی جرایم به‌صورت مستمر و فعال در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied