شمانیوز
شما نیوز

مشتریان برتر بانک سامان از خدمات دفاتر کار بین‌المللی بهره‌مند می‌شوند

مرکز رزرو خدمات سامان، سرویس اجاره دفاتر کار بین‌المللی را برای مشتریان برتر راه‌اندازی کرد.

مشتریان برتر بانک سامان از خدمات دفاتر کار بین‌المللی بهره‌مند می‌شوند

 

به گزارش شمانیوز به نقل از  سامان رسانه، تمامی مشتریان برتر بانک سامان می‌توانند، از این پس بدون سرمایه‌گذاری، دفاتر کار خود را به‌صورت روزانه، ماهانه یا سالانه در بیش از 3000 مرکز واقع در 900 شهر از 120 کشور از طریق مرکز رزرو خدمات سامان اجاره کنند.

این دفاتر به‌صورت اختصاصی و یا اشتراکی، دارای خدماتی همچون منشی محلی با تسلط به زبان بومی و انگلیسی، تلفن، پرینتر، پذیرایی و تمام مبله، قابل دریافت است. همچنین در کنار این دفاتر، امکان استفاده از اتاق جلسات با ظرفیت‌های مختلف به‌صورت ساعتی و روزانه نیز فراهم‌شده است.

در کنار این خدمت، مشتریان برتر بانک سامان، امکان استفاده از 3000 بیزنیس لانژ در مراکز شهری و 800 بیزنیس لانژ فرودگاهی در نقاط مختلف جهان با برخورداری از تسهیلاتی همچون اینترنت و پذیرایی را خواهند داشت و می‌توانند رویدادها و مراسم خصوصی تجاری خود را در این بیزنیس لانژها برگزار کنند.

یکی دیگر از خدمات بانک سامان برای مشتریان برتر خود، امکان بهره‌مندی از فضای کار مجازی دارای آدرس پستی معتبر و شماره تلفن است. در این مراکز مجازی نیز، منشی به تماس‌های مشتریان و شرکای تجاری شما پاسخ و در صورت نیاز به خط تلفن شخصی شما منتقل خواهد کرد. همچنین امکان دریافت نامه‌ها و بسته‌های پستی نیز از طریق این دفاتر مجازی فراهم‌شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز رزرو خدمات سامان به شماره 72389000-021 تماس حاصل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied