شمانیوز
شما نیوز

بیمه

مهدی‌پور: رسانه مطالبه‌گر باید شفافیت را از خودش آغاز کند

همایش "رسانه مطالبه‌گر" با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در حسینیه ثارالله بوشهر برگزار شد.

مهدی‌پور: رسانه مطالبه‌گر باید شفافیت را از خودش آغاز کند

به گزارش شمانیوز : معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش که امروز، سه شنبه 2 آذرماه 1400 به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج و با حضور شماری از مسئولان و اصحاب رسانه‌های این استان برگزار شد، اظهار داشت: استان بوشهر پیشتاز مقابله با استعمار و استکبار بوده و رسانه‌های مطالبه‌گر باید نگاه ویژه‌ای به سابقه این استان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار رئیس جمهور در بالاترین سطح محبوبیت قرار دارد، تصریح کرد: توقع از دولت و رئیس جمهور بسیار بالا است و مردم انتظار کوچک‌ترین اشتباه را از این دولت ندارند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی با اشاره به اینکه ارتش بزرگ رسانه‌ای جریان معاند توانسته است که به سرمایه اجتماعی ما ضربه بزند، تاکید کرد: رسانه تراز باید عدالت‌محور، عقلانی و حرفه‌ای بوده و در خلق روایت اول از یک رویداد پیشتاز باشد و فرزند زمانه خویش باشد.

مهدی‌پور با بیان اینکه رسانه‌ها عمدتاً دچار سیاست‌زدگی هستند، ترویج اخلاق و احترام در فعالیت‌های رسانه‌ای را ضروری دانست.

وی رسانه مطالبه‌گر را بازوی دولت دانست و افزود: رسانه مطالبه‌گر، روایتگر موضوعاتی است که مسئولان به خوبی آن‌ها را نمی‌بینند. این رسانه‌ها چشم و چراغ دولت هستند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه مطالبه‌گر باید شفافیت را از خودش آغاز کند، افزود: رسانه مطالبه‌گر باید شرایط و دشمن را به خوبی بشناسد.

وی شناخت مکان و زمان را یکی از نیازهای اساسی رسانه‌های مطالبه‌گر دانست و گفت: رسانه مطالبه‌گر باید چشم ما برای دیدن پدیده‌ها باشد. این رسانه باید پایه باشد، نه پیرو. باید طراحی داشته باشد نه طبق طرح و برنامه دیگران حرکت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied