شمانیوز
شما نیوز

پیش بینی قیمت دلار

دلار در صرافی ملی در بازار ۲ روز پیش نسبت به ۳ روز پیش، با ۸۹ تومان کاهش، ۲۵,۴۹۶ تومان نرخ گذاری شد

پیش بینی قیمت دلار

قیمت دلار در درهفته آینده چگونه می شود؟ قیمت دلار نسبت به آخرین معاملات کاهش یافت. قیمت دلار هرروز متغیر است.قیمت دلار غیر قابل پیش بینی است .

 

قیمت دلار در صرافی ملی

۲ روز پیش دلار در صرافی ملی مانند ۳ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۳ روز پیش تا ۲۵,۵۸۵ (بیست و پنج هزار و پانصد و هشتاد و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۳۴ درصدی به ۲۵,۴۹۶ (بیست و پنج هزار و چهارصد و نود و شش ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

۲ روز پیش دلار در بازار متشکل مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار متشکل که ۳ روز پیش تا ۲۵,۲۸۸ (بیست و پنج هزار و دویست و هشتاد و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۶۳ درصدی به ۲۵,۴۴۹ (بیست و پنج هزار و چهارصد و چهل و نه ) تومان رسید

قیمت دلار در سامانه سنا

۲ روز پیش دلار در سامانه سنا مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در سامانه سنا که ۳ روز پیش تا ۲۵,۵۲۰ (بیست و پنج هزار و پانصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۷۱ درصدی به ۲۵,۷۰۴ (بیست و پنج هزار و هفتصد و چهار ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

۲ روز پیش دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۳ روز پیش تا ۲۲,۳۸۰ (بیست و دو هزار و سیصد و هشتاد ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۲۵ درصدی به ۲۲,۳۲۳ (بیست و دو هزار و سیصد و بیست و سه ) تومان رسید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied