شمانیوز
شما نیوز

نشست صمیمانه مدیر عامل با حقوقدانان صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز وکیل

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره در نشستی به مناسبت روز وکیل از مشاور حقوقی و حقوقدانان شاغل در صندوق قرض الحسنه شاهد تقدیر نمود.

 نشست صمیمانه مدیر عامل با حقوقدانان صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز وکیل

به گزارش شمانیوز، به مناسبت بزرگداشت روز وکیل و سالروز استقلال کانون وکلا نشست صمیمانه ای با حقوقدانان  شاغل در صندوق قرض الحسنه شاهد در سالن جلسات شهدای سلامت برگزار شد.

این نشست با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل وعضو هیئت مدیره، مشاور مدیر عامل، مدیر اداری و منابع انسانی صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

دکتر اسلام کریمی گفت: روز هفتم اسفند ماه « روز وکیل مدافع » یادآور انسان های فرهیخته، عدالت محور و قانون مدار است از این رو  فرصت را مغتنم شمرده و به منظور پاسداشت و ارج نهادن به تلاش های صادقانه و خستگی ناپذیر این عزیزان، این روز را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان که دل در گرو عدالت دارند از درگاه ایزد یکتا  آرزوی موفقیت، سلامتی و بهروزی مسئلت دارم.

در ادامه مشاور مدیر عامل  بر اهمیت نقش وکلا بر دمیدن روح عدالت و دفاع از حق تاکید کرد و گفت: بشر همیشه در طول تاریخ تشنه دادورزی بوده و برای تحقق این آرمان روندها و رویه ها را پی نموده است . ذات مقدس خداوند و عدالت در جایی متبلور می گردد که پیکر پاک حق از زیر آوار ناپاک ناحقی بیرون کشیده می شود. وکیل فرشته ای است که بی هیچ ادعایی به پیکر حق توان می بخشد.

در پایان نشست مدیرعامل با اهدای گل از سارا کشفی عضو حقوقدان هیئت مدیره، محسن آسمانی مشاور حقوقی ، میلاد ربیع زاده و رضا رنجبر به عنوان حقوقدانان شاغل در صندوق قرض الحسنه شاهد تقدیر بعمل آورد.

 

روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied