شمانیوز
شما نیوز

با حضور سرپرست منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم به مناسبت روز پاسدار

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امنیت و آرامشی که امروز در جای جای میهن اسلامی مشاهده می شود، مدیون از خودگذشتگی و شجاعت نیروهای سبزپوش و مردم دار سپاه پاسداران، بسیج و سایر نیروهای نظامی و انتظامی است.

تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم به مناسبت روز پاسدار

به گزارش شمانیوز، دکتر افشار فتح الهی در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم به مناسبت روز پاسدار، اظهار کرد: خوشبختانه امروز لباس سبز رنگ سپاه مایه آرامش مردم می باشد.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی جوانان انقلابی در مقابل صف مستکبران همه جهان ایستادند و از خاک کشور دفاع کردند و امروز نتیجه مقاومت و آرمان های آنها در کشورهای مختلف منطقه و جهان قابل مشاهده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بسیاری از موفقیت های به دست آمده در عرصه های مختلف امنیتی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی را نتیجه تلاش ها و حضور همیشه در صحنه نیروهای سپاه دانست.

به گفته فتح الهی؛ حکومتی که پشتوانه مردمی نداشته در هیچ کجای دنیا نمی تواند موفق باشد و رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای سپاه همین پشتیبانی مردمی است.

وی با بیان اینکه تمام بخش ها و سازمان ها باید با تمام توان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند، تصریح کرد: خوشبختانه در تمامی بحران هایی که برای کشور ایجاد شده است، نیروهای سپاه در کنار مردم بودند و مردم را تنها نگذاشتند.

براساس این گزارش، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم نیز در این جلسه گفت: نیروهای سپاه پاسداران در جزیره قشم و در سراسر کشور آمادگی دارند تا برای رفاه، امنیت و مقابله با آسیب های اجتماعی هر اقدامی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه سپاه افتخار می کند که برای مردم کار کند، خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه پاسداران در هر زمان و در هر بعدی که شرایط اقتضاء کند در خط مقدم مبارزه و مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی بوده و هستند.

همچنین حجت الاسلام امید درویشی، نماینده ولی فقیه سپاه قشم نیز در این جلسه گفت: مردم داری و مردم محوری یکی از ویژگی های اصلی سپاه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور حاصل ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی شهداست.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied