شمانیوز
شما نیوز

بانک کارآفرین یک ماهه ۲۰ هزار میلیون ریال تسهیلات ازدواج داد

بانک کارآفرین در فروردین ماه ۲۰هزار و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج داد.

 بانک کارآفرین یک ماهه ۲۰ هزار میلیون ریال تسهیلات ازدواج داد

به گزارش شمانیوز؛ این بانک به‌منظور ترویج سنت حسنه ازدواج، از ابتدای سال 1401 تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، 16 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج معادل ماه 20هزار و 600 میلیون به متقاضیان پرداخت کرد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر 285نفر متقاضی در صف انتظار جهت معرفی به شعب عامل بانک و 155 نفر متقاضی در حال طی کردن مراحل جهت اخذ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در شعب عامل هستند. بانک کارآفرین از تاریخ اول فروردین ماه سال 1401تا پنجم اردیبهشت ماه 1401 به 16متقاضی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

این بانک از ابتدای سال 1400 تا 28 اسفند ماه 1400، 586 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج معادل 471 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

فرآیند دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک کارآفرین به این شرح است؛ هر یک از زوجین به صورت جداگانه باید در سامانه تسهیلات وام ازدواج بانک مرکزی، ثبت نام و کدرهگیری دریافت کنند.

سپس توسط سرپرستی بانکی که در سامانه از طرف شخص متقاضی مشخص شده است، شعبه پرداخت کننده تسهیلات مشخص و برای فرد ثبت نام کننده، پیامک ثبت اطلاعات و شروع مرحله بعدی دریافت تسهیلات ارسال می شود.

در مرحله آخر فرد متقاضی باید به شعبه مراجعه کرده با ارائه مدارک لازم پرونده خود را تکمیل و وام ازدواج خود را دریافت کند.

شایان ذکر است این فرآیند نباید بیشتر از 45روز زمان ببرد، در غیر این صورت فرد متقاضی باید مجددا ثبت نام کند.

 

روابط عمومی بانک کارآفرین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied