شمانیوز
شما نیوز

راه اندازی و تجهیز مرکز دائمی پشتیبان و مدیریت بحران در کیش

مصطفی نادعلی نژاد از راه اندازی و تجهیز مرکز دائمی پشتیبان و مدیریت بحران در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش خبر داد.

راه اندازی و تجهیز مرکز دائمی پشتیبان و مدیریت بحران در کیش

به گزارش شمانیوز، رئیس بیمارستان کیش در مراسم تقدیر از کادر درمان به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت که با حضور مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، با اشاره به اهتمام حوزه درمان و بهداشت جزیره که در کنترل و پیشگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا نقش بسزایی را ایفا کرده است، گفت: تریاژ دولایه از جمله اقداماتی بود که برای نخستین بار در کیش اجرا شد.

نادعلی نژاد در ادامه سخنان خود تصریح کرد: جداسازی بیماران مبتلا به عفونت‌تنفسی و همچنین بخش درمانگاه عفونی و کرونا نیز از همان ابتدای مسیر ورود به بیمارستان در راستای ایجاد اطمینان خاطر از مراجعه اقشار مختلف مردم به بیمارستان مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان این که افزایش تخت های بستری در زمان پاندمی کرونا به ظرفیت بیمارستان اضافه شد، اظهار داشت: بخش‌های بیمارستان صحرایی با نگرش دانشگاه و با همت مرکز توسعه سلامت، راه اندازی شد که خوشبختانه مورداستفاده قرار نگرفت و این بخش به عنوان "مرکز دائمی پشتیبان و مدیریت بحران" بیمارستان کیش در زمان بحران های احتمالی آماده ارئه خدمات است.

نادعلی نژاد برای نخستین بار در استان از تامین دستگاه پی‌سی‌آر در جزیره کیش همزمان با شیوع ویروس کرونا و همچنین حمایت بخش خصوصی اشاره کرد و از معاونت توسعه ومدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، که عهده‌دار سمت ریاست هیئت‌امنای بیمارستان نیز می‌باشد، درخواست کرد: روند تامین دستگاه‌های مورد نیاز  بیمارستان از جمله سی آرم و مامو تسریع و عملیاتی شود.

در این مراسم مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محبوبه حقیقی دبیر شورای راهبردی سلامت شورایعالی مناطق آزاد و جمعی از معاونان و مدیران سازمان‌، حضور داشتند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied