شمانیوز
شما نیوز

فصلی تازه در همکاری فولاد خراسان با دانشگاه‌ها و مراکز دانش‌بنیان خراسان رضوی

دفتر «ارتباط صنعت با دانشگاه‌ها و مراکز دانش‌بنیان» با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی برگزیده استان و مدیران اجرایی شهرستان و استان به میزبانی مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در این شرکت بزرگ صنعتی گشایش یافت.

فصلی تازه در همکاری فولاد خراسان با دانشگاه‌ها و مراکز دانش‌بنیان خراسان رضوی

به گزارش شمانیوز؛ معاون استاندار خراسان‌رضوی و‌ فرماندار ویژه نیشابور، در آیین گشایش دفتر «ارتباط صنعت با دانشگاه‌ها و مراکز دانش‌بنیان» در مجتمع فولاد خراسان با قدردانی از اقدام مدیرعامل و مدیران ارشد  این شرکت در تحقق شعار «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» افزود: پیوند صنعت و دانشگاه، نیازمند این‌گونه اقدامات عملی است و خوشحال‌ایم که با افتتاح این مرکز امروز شاهد گامی مهم و شروع فصلی نو از همکاری بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی کشور با دانشگاه‌ها و مراکز علمی هستیم.

 ابوطالب جوان افزود: جوانان دانشمند و‌استادان فرهیخته، سرمایه اصلی کشور و نظام در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه صنعت و‌اشتغال‌آفرینی هستند و مجتمع فولاد خراسان یک مجموعه قوی برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه در استان است و افتتاح این مرکز گامی ارزشمند در این زمینه است.

کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان نیز با قدردانی از حضور روسای دانشگاه‌ها و مدیران ارشد اجرایی در آیین آغاز به کار دفتر «ارتباط صنعت با دانشگاه‌ها و مراکز دانش‌بنیان» در مجتمع فولاد خراسان گفت: تولید دانش‌بنیان، امروزه از یک دغدغه و موضوعی تئوریک فراتر رفته و به سطحی راهبردی ارتقا یافته است و‌ دانشگاه‌های ما باید بیش از پیش به این موضوع به عنوان یک نیاز راهبردی کشور بپردازند.

غفوری افزود: وظیفه ما در صنعت فراهم کردن زمینه تحقق این موضوع است و ما در فولاد خراسان بستری کم نظیر برای این اتفاق داریم که امروز با آمادگی کامل از مراکز علمی خواسته‌ایم در این زمینه ورود کنند.

 دفتر «ارتباط صنعت با دانشگاه‌ها و مراکز دانش‌بنیان» در مجتمع فولاد خراسان، امروز یک‌شنبه اول خردادماه با حضور روسای دانشگاه‌های فردوسی، نیشابور، آزاد نیشابور و نیز پارک علم و‌فناوری خراسان رضوی، جهاد دانشگاهی استان، دانشکده های علوم پزشکی و فنی و حرفه‌ای نیشابور توسط معاون استاندار و فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان از جمله رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گشایش یافت.

 

روابط عمومی شرکت فولاد خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied