شمانیوز
شما نیوز

انتصاب رییس جدید عقیدتی‌سیاسی شرکت بیمه کوثر

طی حکمی از سوی رییس اداره عقیدتی‌سیاسی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی ابوالفضلی به عنوان رییس جدید عقیدتی‌سیاسی شرکت بیمه کوثر منصوب شد.

انتصاب رییس جدید عقیدتی‌سیاسی شرکت بیمه کوثر

به گزارش شمانیوز، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ایزدی، رییس عقیدتی سیاسی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل و تنی چند از معاونان و مدیران بیمه کوثر، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی ابوالفضلی به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی شرکت بیمه کوثر معارفه و از حجت الاسلام و المسلمین خنجری رییس پیشین با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین ایزدی در این مراسم ضمن تمجید از عملکرد قابل قبول عقیدتی‌سیاسی شرکت بیمه کوثر برای کارکنان و خانواده‌هایشان اظهار کرد: موضوع بصیرت‌افزایی، خانواده، کلاس‌های اخلاق و تربیت فرزندان از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان‌های فرهنگی به شمار می‌آید که تاثیرگذاری این فعالیت‌ها منوط به استمرار آن و هماهنگی مجموعه‌های ذی‌ربط است.

رییس عقیدتی‌سیاسی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمنان دین و انقلاب صرف‌نظر از میدان نظامی، انحراف خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند به همین دلیل در کنار انجام کارهای فرهنگی، دیدارهای چهره به چهره باهدف پاسخگویی به شبهات و آرامش‌بخشی به خانواده‌ها لازم و ضروری است.

وی افزود: موضوع بصیرت در خانواده‌ها با اجرای اموری از جمله سفرهای زیارتی به مشهد مقدس، عتبات عالیات و غیره در سطح شرکت‌های زیرمجموعه ساتا در حال پیگیری است که این مهم باید در شرکت بیمه کوثر نیز عملیاتی شود.

ابوالفضل آقادادی در ادامه این برنامه با اشاره به شعار بیمه کوثر گفت: خیر کثیر یعنی خیر رساندن به مردم با خدمت‌رسانی خوب به آنان که با جامه عمل پوشاندن به این مفهوم در بیمه کوثر، رضایت مشتریان، خسارت‌دیدگان و همه ذی‌نفعان تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر با قدردانی از عملکرد مجموعه عقیدتی‌سیاسی به ویژه در برپایی راهپیمایی، موکب اربعین، تشییع شهدا و ارتقای معنوی سازمان، گفت: همه کارکنان شرکت که جزو نیروهای متعهد و مومن در صنعت بیمه هستند، باید تلاش کنند تا با شرکت در برنامه‌های فرهنگی و تحصیل علم، رنگ الهی را در خود متجلی کنند و همچنین بیش‌ازپیش باعث رشد و پیشرفت شرکت در این فضای رقابتی شوند.

 

روابط عمومی بیمه کوثر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied