شمانیوز
شما نیوز

بیمه دانا/

پیام تبریک مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت عید سعید قربان

مدیرعامل بیمه دانا با ارسال پیامی، فرا رسیدن عید سعید قربان را به عموم هموطنان گرامی و همچنین کارکنان، نمایندگان، کارگزاران و سهامداران این شرکت تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت عید سعید قربان

متن پیام وی به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَفَدَیْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ (سوره مبارک صافات، آیه 107)

«و او (اسماعیل) را در ازاى قربانى بزرگى باز رهانیدیم.»

 

روز دهم ذی‌الحجه به عنوان باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالی‌ترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باری‌تعالی است. این روز یادآور خاطره‌ جاودانه بندگی ابراهیم خلیل‌الله (ع) و اسماعیل (ع) است و به ما می‌آموزد کـه در مسیر تقرب بـه پروردگار باید از هرچه دلبستگی اسـت دست شسته و هر آنچه را که خدای تعالی بر آن امر کرده، بر پای داریم تا در زمره صابران و بندگان الهی قرار گیریم.

عید سعید قربان، عید تزکیه و تسلیم محض در برابر معبود یکتاست و روزی است کـه انسان در برابر معشوق هیچ بودن را می‌پذیرد و سرسپردگی و بندگی و رهاشدن از خود و بـه خدا پیوستن را به درستی فرامی‌گیرد.

اینجانب بر خود واجب می‌دانم این عید خجسته را به عموم هموطنان گرامی و همچنین کارکنان، نمایندگان، کارگزاران و سهامداران محترم بیمه دانا تبریک و تهنیت گفته و از خداوند منان خواهانم تا در این روز فرخنده به همه مسلمانان در جوار قرب خود جایگاهی شایسته عنایت فرمایند.

رضا جعفری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied