شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

فالوور اینستاگرام چیست؟ تفاوت فالوور واقعی و فیک اینستاگرام

فالوور اینستاگرام چیست؟ تفاوت فالوور واقعی و فیک اینستاگرام

 

اینستاگرام یک فضای مجازی برای ارتباط با مردم جهان است که می‌توان تصاویر و فیلم‌های خود را در آن به اشتراک گذاشت. همچنین این شبکه اجتماعی این فرصت را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا به تبلیغ مشاغل خود بپردازند که روش به‌صرفه و آسانی برای تبلیغ و رونق تجارت است. فالوورهای اینستاگرام که دنبال‌کننده‌های شما در این صفحه مجازی هستند، می‌توانند واقعی و یا فیک باشند. با توجه به این‌که جذب فالوور و افزایش تعداد آن ممکن است زمان‌بر باشد، روش‌های میانبر و کوتاهی مثل خرید فالوور وجود دارد. همچنین با خرید بازدید و افزایش ویو، توجه افراد به پست‌های شما بیشتر شده و این افزایش تعداد ویو، بقیه را نسبت به تماشای ویدئوهای شما مشتاق‌تر می‌کند.

روش‌های بسیاری برای تشخیص فیک یا واقعی بودن فالوورها وجود دارد. چنان‌چه علاقه‌مند هستید با این روش‌های تشخیص، آشنا شوید و درباره فالوورهای اینستاگرام اطلاعاتی کسب کنید، تا آخر این گزارش با ما همراه باشید.

تعریف فالوور اینستاگرام

فالوور (follower) به معنای دنبال‌کننده است. زمانی که شما پیج کسی را دنبال کنید، به فالوورهای آن پیج اضافه می‌شوید و در نتیجه، پست‌ها و استوری‌های آن پیج، در صفحه اصلی شما نشان داده می‌شود. همچنین کسانی که شما را فالو می‌کنند، پست‌ها و استوری‌های شما را خواهند دید.

اهمیت اینستاگرام

در صورتی ‌که از اینستاگرام به درستی استفاده شود، کمک زیادی به موفقیت در تجارت شما خواهد کرد و می‌توانید افزایش و رشد چشمگیری را در تعداد مشتریان خود شاهد باشید. با استفاده از روش‌های مختلف مانند فالو کردن دیگران، گذاشتن کامنت مناسب در زیر پست دیگران، تگ کردن و غیره می‌توان تعداد فالوورهای زیادی را به دست آورد. از دیگر روش‌های افزایش تعداد فالوور، خرید فالوور است. تعداد فالوورهای خریداری شده به افزایش محبوبیت شما در اینستاگرام کمک بسیاری می‌کند. بیشتر بودن تعداد فالوور در اینستاگرام، دیگران را نیز نسبت به فالو کردن ترغیب می‌کند. همچنین ذکر این نکته لازم است که در خرید فالوور هیچ محدودیتی وجود ندارد و این خرید باید از منبع معتبری صورت گیرد.

برای پی بردن به اهمیت اینستاگرام در توسعه تجارت، باید از دید مشتریان به این قضیه نگاه کرد. وقتی فردی تصمیم به خرید کالایی می‌گیرد، در اینترنت به جستجو محصول مورد نظر خود می‌پردازد. وقتی توضیحات مربوط به آن کالا را نگاه می‌کند و وارد صفحه اینستاگرام شرکت تولیدکننده می‌شود، تنوع محصولات را مشاهده کرده و تعداد لایک‌های هر محصول را نیز خواهد دید و در این صورت بیشتر برای خرید آن ترغیب خواهد شد؛ بنابراین نمی‌توان از اهمیت اینستاگرام در توسعه تجارت مورد نظر و جذب مشتریان، چشم‌پوشی کرد. باید توجه نمود که تصاویر استفاده شده و پروفایل پیج مورد نظر، باید جذابیت کافی برای مشتری داشته و کاربرپسند باشد؛ بنابراین ساختن پروفیل مناسب و جذاب، ارزش وقت گذاشتن داشته و یک قدم مهم در سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. رشد دادن فالوورها شاید کار سخت و زمان‌بری باشد. در این راستا می‌توان از روش‌های میانبر و کوتاه، مثل خرید فالوور و خرید لایک استفاده کرد.

تعریف فالوور فیک

فالوور فیک

سیستم‌هایی تحت عنوان سیستم‌های افزایش فالوور در جهان و همچنین ایران وجود دارند که در کمترین زمان، با سرعت زیادی فالوور به پیج کاربر، خریدار اضافه می‌کنند که به این نوع فالوورها، فالوور فیک گفته می‌شود. فالوورهای غیرواقعی ربات نیستند. برخی‌ها به‌علت نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه، به اشتباه گمان می‌کنند که این فالوورهای فیک در واقع انسان نیستند؛ اما باید دقت نمود که فالوورهای غیر واقعی فالوورهایی هستند که فعالیت ندارند و یا فعالیتشان خیلی کم است. فالوورهای روح، نام دیگری است که به فالوورهای فیک و غیرواقعی گفته می‌شود.

تعریف فالوور واقعی

به فالوورهایی که وجود حقیقی دارند و کاربران فعالی هستند، فالوور واقعی گفته می‌شود. در واقع این فالوورها، معمولا پست‌ها و استوری‌ها را لایک کرده و کامنت می‌گذارند. این فالوورها دوستان و آشنایان شما هستند که شما را دنبال کرده و مطالب به اشتراک گذاشته شده را پیگیری می‌کنند.

تفاوت بین فالوور واقعی و فیک در اینستاگرام

فالوور واقعی

پس از آشنا شدن با معنی فالوور فیک و واقعی، نوبت به بررسی تفاوت بین این دو نوع فالوور می‌رسد. اینستاگرام در تلاش است تا بتواند حساب کاربران فیک را مسدود کند که البته تعداد آن‌ها هم کم نیست. با استفاده از روش‌های زیر می‌توان فالوورهای فیک و واقعی را تشخیص داده و تفاوت بین آن‌ها را متوجه شد.

پروفایل آن‌ها عکس ندارد

یکی از نشانه‌های واضحی که برای تشخیص اکانت فیک وجود دارد این است که معمولا پروفایل این فالوورها عکسی ندارد؛ اما لازم به ذکر است که بسیاری از اکانت‌های فیک از برخی تصاویری که در اینترنت وجود دارد به‌عنوان عکس پروفایل خود استفاده می‌کنند. در نتیجه وجود عکس پروفایل هم قطعا نمی‌تواند نشانه واقعی بودن اکانت باشد.

پست‌ بسیار کمی می‌گذارند.

تنها هدف اکانت‌های فیک، فالو کردن اکانت‌های دیگر است و فقط با این هدف فعالیت می‌کنند. این اکانت‌ها معمولا محتوای کمی را در صفحه خود منتشر می‌کنند و یا اصلا پستی ندارند؛ مثلا در طی دو سال فقط یک عکس از طریق این اکانت به اشتراک گذاشته می‌شود.

فالوینگ بالا و فالوور کمی دارند

اکانت‌هایی که به‌عنوان اکانت فیک به فعالیت خود در اینستاگرام ادامه می‌دهند، معمولا تعداد افراد زیادی را دنبال می‌کنند اما تعداد افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کنند خیلی کمتر است. نسبت بین فالوینگ‌ها به فالوورها در اکانت‌های فیک، 41 به 1 است.

فالوورها میزان مشارکت پایینی دارند

اکانت‌هایی که تعداد فالوور آن‌ها زیاد است، اما فالوورها مشارکت بسیار کمی دارند، نشان‌دهنده این است که فالوورهای آن‌ها، فالوورهای فیک هستند؛ در نتیجه اکانتی با هزار فالوور و لایک و کامنت بسیار کم، حتما تعدادی فالوور فیک در بین فالوورهای خود دارد.

با استفاده از یک روش ساده می‌توان فیک بودن و یا واقعی بودن فالوورها را تشخیص داد:

می‌توان 10 پست اخیر در یک اکانت و مقدار میانگین همه لایک‌ها و کامنت‌های آن را محاسبه کرد. سپس عدد به دست آمده را بر تعداد فالوورها تقسیم کرده و در نهایت به عدد 10 ضرب کرد. با این کار میانگین میزان مشارکت فالوورها محاسبه می‌شود.

کامنت‌های نامربوط و تکراری وجود دارد

در بسیاری از مواقع وقتی اکانتی کامنت‌های زیادی دارد، فرض می‌شود که فالوورهای این اکانت، فعال هستند؛ اما باید دقت کرد که همیشه هم این‌طور نیست. باید کامنت‌های چند پست اخیر بررسی شود. در صورتی‌که پست‌ها، کامنت‌های نامفهوم و یا نامرتبط با آن پست داشتند و یا کلمات تکراری در کامنت‌ها استفاده شده بود، همه این نکات نشان از فیک بودن فالوورها خواهد بود.

نام کاربری نامفهومی دارند

نام کاربری بسیاری از این اکانت‌های فیک، نامفهوم و بی معنی است؛ در صورتی‌که اکانت‌های واقعی، معمولا شامل نام خود اشخاص و یا یک کلمه معنی‌دار می‌شود.

چی اس پنل؛ بهترین پلتفرم تخصصی در زمینه اینستاگرام

امروزه اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا کرده و به ابزاری برای تبلیغات و جذب مشتری تبدیل شده است. سایت‌های بسیاری اطلاعات مفیدی را در این زمینه ارائه می‌کنند. جی اس پنل قصد دارد تا اطلاعات مفیدی را در زمینه شبکه اجتماعی اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار دهد. جی اس پنل که امروزه یکی از پنل‌های معتبر خدمات اینستاگرام محسوب می‌شود، از مهر ماه 1397 شروع به کار کرده است. فعالیت جی اس پنل مربوط به خدماتی از جمله فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام، ویو اینستاگرام، کامنت اینستاگرام، لایو اینستاگرام، استوری اینستاگرام و دیگر خدمات مربوط به این شبکه اجتماعی است. پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته از دیگر خدمات این پلتفرم به شمار می‌رود که به سوالات و مشکلات فنی کاربران رسیدگی می‌کند.

منبع: جی اس پنل

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied