شمانیوز
شما نیوز

 جعفری در همایش ششمین دوره عملکرد HSE تاکید کرد:

مقررات بهداشت، ایمنی و محیط زیست جزو خطوط قرمز ایمیدرو است

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: مقررات و دستورالعمل های بهداشت، ایمنی و محیط زیست جزو خطوط قرمز ایمیدرو است و از آن کوتاه نخواهیم آمد.

مقررات بهداشت، ایمنی و محیط زیست جزو خطوط قرمز ایمیدرو است

وجیه اله جعفری که صبح امروز در مراسم ششمین دوره عملکرد HSE مدیران شرکت های زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو سخن می گفت، تصریح کرد: رعایت اصول و دستورالعمل های این بخش از اصول اساسی ایمیدرو است و قابل چشم پوشی نیست.

جعفری یادآور شد: قوانین و دستورالعمل های این حوزه تنها مختص به بخش خاصی نبوده است بلکه تمام سطوح کارگری، کارشناسی، مدیریتی و ... را دربرمی گیرد و همگان مکلف به رعایت آن هستند.

وی تاکید کرد: در این صورت می توان به اثربخش بودن مقررات این حوزه امیدوار شد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو همچنین گفت: مدیران واحدها و مجتمع ها و نیز مدیران بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست باید به صورت مستمر و روزانه امور مربوط به این حوزه را رصد کنند.

جعفری در عین حال تاکید کرد: تلاش های یکساله مدیران بهداشت، ایمنی و محیط زیست سبب ارتقای جایگاه شرکت ها و واحدهای زیرمجموعه و تابعه می شود.

رئیس هیات عامل ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بررسی های ایمیدرو در این دوره نشان داده 44درصد از واحدها، بهبود مستمر داشته اند و این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

جعفری با بیان اینکه چنین دستاوردی می تواند الگوی سایر واحدها شود، گفت: ضروری است آن دسته از واحدها یا مجتمع هایی که امتیازات کمتری کسب کرده اند نسبت به رفع نواقص و مشکلات موجود اقدامات اصلاحی لازم را انجام دهند.

 

روابط عمومی ایمیدرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied