شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو عنوان کرد؛

اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد ماکو برای تسهیل در اشتغال زندانیان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در جلسه ای با حضور رئیس کل دادگستری استان، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان و بنیاد تعاونی آذربایجان غربی از برای تسهیل در اشتغال زایی زندانیان اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد ماکو برای تسهیل در اشتغال زندانیان

حسین گروسی در این دیدار با اشاره به اینکه مناطق آزاد باید ارزآور باشند افزود: در منطقه آزاد ماکو قابلیت کسب و کار در حوزه های لجستیک، کشاورزی،‌صنعت و معدن و گردشگری موجود است و با سرمایه گذاری در این حوزه ها می توان زمینه اشتغال زندانیان را فراهم آورد.

وی همچنین با اشاره به وجود زیرساخت های آماده برای سرمایه گذاری در حوزه تولید در شهرک صنایع سبک منطقه آزاد ماکو، از امکان واگذاری این زیرساخت ها با هدف اشتغال زندانیان خبر داد.

رئیس کل دادگستری اذربایجان غربی نیز در این نشست با بیان اینکه با کمک همکاران مجموعه قضایی در ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی کمیته حمایت قضایی از واحدهای تولیدی تشکیل شده است گفت:‌ مجموعه دستگاه قضا در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، در کنار کارآفرینان است.

ناصرعتباتی افزود: هر اندازه اقتصاد رونق و توسعه پیدا کند میزان آسیب های اجتماعی و جرائم کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: اولویت دستگاه قضا اصلاح مجرمان و ورود مجدد آنان به جامعه است و بهترین راهکار برای تحقق آن حرفه آموزی و اشتغال زایی می باشد.

شایان ذکر است: رئیس کل دادگستری آذربایچان غربی به اتفاق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از برخی واحدهای تولیدی منطقه بازدید به عمل آوردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied