شمانیوز
شما نیوز

 معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو:

به دنبال افزایش سهم منطقه آزاد ماکو از سرانه مسافر هستیم

معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: با تکمیل زنجیره ارزش گردشگری در منطقه و همراهی ماکووندان، به دنبال افزایش سهم منطقه آزاد ماکو از سرانه مسافر هستیم.

به دنبال افزایش سهم منطقه آزاد ماکو از سرانه مسافر هستیم

بهنام امیریان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو افزود:‌ سهم منطقه آزاد ماکو از سفر در کشور تا به امروز ناچیز بوده و افزایش این سهم از سرانه کشور نیازمند تلاش همه جانبه مسئولین در تمام سطوح و مردم عزیز است.

وی از برگزاری جشنواره زمستانه در بهمن ماه سال جاری خبرداد و گفت: این رویداد فرصتی برای معرفی منطقه آزاد ماکو به عنوان مقصد گردشگری برای سفرهای نوروزی خواهد بود.

امیریان مسافران گذری از منطقه به کشور ترکیه را ظرفیت مهم عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای ارائه خدمات به مسافران عبوری از منطقه انجام شده و تغییر مقصد گردشگری از ترکیه به منطقه آزاد ماکو هدفگذاری شده است.

وی از حضور منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد و افزود: از تمام ظرفیت ها برای معرفی منطقه در سطح ملی استفاده خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو از حضور لیدرهای ملی تورهای گردشگری در منطقه طی ماه آتی خبر داد و افزود: برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای گردشگری با منطقه آزاد ارس انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied