شمانیوز
شما نیوز

قشم/

تقدیر اعضای شورای شهرستان قشم از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به پاس مدیریت جهادی و ارائه خدمات مطلوب در نوروز

اعضای شورای شهرستان قشم با اهدای لوح تقدیر از رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به پاس مدیریت جهادی و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در نوروز قدردانی نمودند.

 تقدیر اعضای شورای شهرستان قشم از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به پاس مدیریت جهادی و ارائه خدمات مطلوب در نوروز

افشار فتح الهی در نشست با اعضای شورای شهرستان اظهار کرد: نوروز امسال نوروز خوبی برای گردشگران و مردم جزیره بود و خوشبختانه بدون هیچگونه حادثه جدی و در امنیت و آرامش کامل سپری شد.

وی ادامه داد: این دستاورد با همدلی و هم‌افزایی همه مسئولین جزیره، شهرداران، دهیاران، ائمه جمعه و مشارکت جامعه محلی حاصل شد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: تلاش جمعی که در قشم صورت گرفته، موجب شده تصویر خوبی از قشم در سطح ملی مخابره شود و این موضوع موجب خوشحالی و امیدواری به آینده است.

به گفته فتح الهی، امروز قشم در جایگاهی قرار گرفته که نظر تمام سرمایه گذاران ملی و منطقه ای را به خود جلب کرده و همگان تحرک جدی و جهش جزیره به سمت توسعه پایدار را احساس کرده اند.

اعضای شورای شهرستان قشم نیز در بخشی دیگری از این نشست، پیام رضایتمندی مردم از اقدامات جهادی مدیرعامل سازمان را ابلاغ کرده و ابراز امیدواری کردند این حمایت و رضایت مردمی موجب دلگرمی در امتداد مسیر توسعه باشد.

اعضای شورای شهرستان قشم اظهار کردند: سازمان در دوره مدیریت جدید متحول شده و عملکرد آقای فتح الهی قابل دفاع است و اعتماد عمومی به بدنه سازمان احیاء شده است.

به گفته اعضای شورای شهرستان قشم طرح مسکن جوانان، کلنگ زنی جاده ها و بزرگراه ها، آغاز عملیات اجرایی پل خلیج فارس و تعامل حداکثری با سایر نهادهای جزیره موجب اعتماد دوباره مردم به سازمان در دولت سیزدهم شده است.

بنابراین گزارش، بخشی از نشست نیز به بررسی چالش ها و مشکلات جزیره و راهکارهای برطرف سازی آنها با همراهی سازمان و شوراهای اسلامی شهر و روستا اختصاص پیدا کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied