شمانیوز
شما نیوز

برنامه ریزی‌های گسترده برای فاینکس 2018

معاون ناشران شرکت بورس تهران ارائه محصولات وابزار‌های مالی مختلف در نمایشگاه فاینکس 2018 را برای همه گرو ههای اقتصادی کشور دانسته و از همه مردم باری بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

برنامه ریزی‌های گسترده برای فاینکس 2018

به گزارش شمانیوز، روح الله حسینی مقدم معاون ناشران بورس تهران در گفتگو با خبرنگار بورس شمانیوز با بیان اینکه مساله اساسی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه این است که خدمات متنوع بازارسرمایه به عموم جامعه معرفی شود، گفت: در حال حاظر نیاز اساسی بسیاری از گروه‌ها و شرکت‌ها در بخش‌های مختلف بازار سرمایه ارائه می‌شود، در حالی که آن‌ها خود از این موضوع بی اطلاع هستند، بنابراین با برگزاری چنین رویداد‌هایی نهاد‌های مالی مختلف می‌توانند خدمات و محصولات خود را به مردم معرفی کنند.
وی افزود: از سویی بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی نیز می‌توانند در این نمایشگاه با انواع محصولات و ابزار‌های مالی و نهاد‌های ارائه دهنده آن‌ها آشنا شوند. حسینی مقدم فاینکس 2018 را بزرگترین رویداد مالی کشور در سال 97 خواند و ابراز امیدواری کرد تا با برنامه ریزی‌های گسترده‌ای که شده است بتواند به همه اهداف مورد نظر خود دست یابد.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس 2018) از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت‌های علاقه‌مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می‌توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www . iranfinex . ir مراجعه یا با شما ره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶ تماس بگیرند .
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی