شمانیوز
شما نیوز

محمد علی خادمیان رییس کل بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت هلدینگ خلیج فارس :

پایش ماهیانه پروژه های زیست محیطی در حال انجام است

پایش ماهیانه پروژه های زیست محیطی در شرکت ها و ممیزی پسماندها، آب و پساب بطور دقیق در حال انجام است.

پایش ماهیانه پروژه های زیست محیطی در حال انجام است

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، ارزیابی وضعیت شرکت ها بر اساس شاخص توسعه پایدار مانند سال گذشته در حال انجام است، پایش ماهیانه پروژه های زیست محیطی در شرکت هایی که جزو لیست صنایع آلاینده هستند و ممیزی دوره ای باقی رفتارهای حوزه محیط زیست مانند پسماندها، آب و پساب نیز از فعالیت های جاری این مجموعه است.

 

دوره تخصصی آموزش ۳۰ ارزیاب برای بررسی وضعیت استقرار سیستم مدیریت ایمنی PSM از اواسط تیرماه در شرکت هلدینگ خلیج فارس آغاز می‌شود.

 

در این هفته جلسه کار گروه تخصصی را خواهیم داشت و مطابق برنامه ، تیم مورد نظر تشکیل شده و در حال انتخاب مدرس خارجی هستیم تا دوره آموزش ۳۰ ارزیاب را آغاز کنیم.

 

از این تیم برای ارزیابی شرکت های هلدینگ خلیج فارس استفاده خواهد شد تا وضعیت استقرار سیستم مدیریت ایمنی را در یک بازه سه ماهه مورد بررسی قرار دهند. پیش بینی می کنیم در نیمه اول سال جاری نتایج ارزیابی مشخص شده و بر اساس گزارش بدست آمده نسبت به تغییر و استقرار PSM در شرکت ها اقدام کنیم.

 

سیستم پایش لحظه ای آلودگی هوا  در بسیاری از شرکت ها نصب شده و در مابقی نیز در حال نصب است این سیستم دارای سنسور و آنالایزری است که در خروجی کوره نصب شده و گاز خروجی را آنالیز می کند و درصد مواد مختلف را نشان می دهد .

 

با توجه به این که این سیستم بصورت آنلاین در سازمان محیط زیست نیز رصد می شود در صورت وجود آلودگی و خارج بودن از حد استاندارد، شرکت مذکور جزو صنایع آلاینده قرار می گیرند و ضمن پرداخت جرایم مربوط باید برای رفع آلایندگی اقدامات اصلاحی نیز انجام دهند تا در محدوده پاک سازمان محیط زیست قرار گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied