شمانیوز
شما نیوز

علی‌بابا تضمین کننده بهترین قیمت تور

تصور کنید می‌خواهید بروید سفر و به دنبال توری هستید که تمام نیازهای شما را پوشش دهد؛ یعنی بهترین امکانات را برایتان فراهم کند، با زمان شما همخوانی داشته باشد و از همه مهم‌تر، مناسب‌ترین و بهترین قیمت را به شما ارائه دهد. یافتن چنین توری اغلب ساده نیست. قبل از هر کاری نخست باید به دنبال آژانسی معتبر بگردید که از کیفیت خدماتش مطمئن باشید. سپس تورهای موجود آژانس‌های معتبر را تک به تک بررسی و با یکدیگر مقایسه کنید.

علی‌بابا تضمین کننده بهترین قیمت تور

در این مقاله به شما راهی معرفی می‌کنیم که با کمک آن بتوانید تورهایی با پایین‌ترین قیمت ممکن پیدا کنید و اطمینان داشته باشید که این قیمت، واقعا کمترین قیمت موجود است. علی‌بابا در این مسیر برای یافتن ارزان‌ترین تور ممکن شما را همراهی می‌کند.

پلتفرم تور علی بابا

پلتفرم تور علی‌بابا جایی است که در آن می‌توانید مبدا، مقصد، بازه زمانی سفر، تعداد مسافران و تعداد اتاق‌ها را مشخص کنید. علی‌بابا با توجه به شرایطی که شما تعیین کرده‌اید، لیستی از هتل‌ها در مقصد تعیین شده را به شما نمایش می‌دهد.

علی‌بابا بهترین قیمت تور را برای شما تضمین می‌کند

واقعیت این است که فاکتورهای متعددی روی تعیین قیمت یک تور تاثیر می‌گذارد. روز و ساعت سفر (اینکه در تعطیلات یا روزهای آخر هفته برنامه‌ریزی شود)، هواپیمایی و مدل هواپیما، مدت زمان تور، درجه هتل، خدماتی که ارائه می‌کند و جایی که در آن واقع شده است، از عوامل تاثیرگذار در قیمت تور به شمار می‌رود.

علی‌بابا تا این نقطه از مسیر خرید به شما کمک کرده که بررسی جامع و کاملی روی این موضوع داشته باشید. اما این همه ماجرا نیست! برای آنکه از قیمت خرید خود مطمئن باشید و خیالتان راحت باشد که قرار است در علی‌بابا بهترین قیمت را برای تور انتخابی‌تان پرداخت کنید، امکانی جدید برای شما ایجاد شده است. علی‌بابا با این روش بهترین قیمت تور را برای شما تضمین می‌کند.

خرید تور از علی بابا

داستان بسیار ساده است. برای اینکه مطمئن باشید بهترین قیمت تور در علی‌بابا ارائه شده است، می‌توانید باز هم در مورد تور جستجو کنید. اگر دقیقا همان تور با همان پرواز، هتل، مدت‌زمان و ساعت پرواز را با قیمت پایین‌تری در جایی دیگر دیدید، این موضوع را به علی‌بابا اطلاع دهید. پس از بررسی این موضوع، علی‌بابا اختلاف قیمت توری که شما در جای دیگری پیدا کرده‌اید و توری که علی‌بابا به شما پیشنهاد داده را محاسبه می‌کند و با تخفیفی معادل دو برابر این اختلاف قیمت برایتان تور رزرو می‌کند.

بنابراین علی‌بابا به شما این امکان را می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن توری را پیدا کنید که با شرایط شما همخوانی دارد و به طور هم‌زمان این تضمین را به شما می‌دهد که قیمت تور انتخابی شما، بهترین قیمت ممکن در تمام بازار گردشگری است. می‌توانید همین‌حالا امتحان کنید!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied