شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

مراکز اداری و تجاری منطقه جیحون و میرداماد را بشناسید

مراکز اداری و تجاری منطقه جیحون و میرداماد را بشناسید

 

 

جیحون از جمله محله‌‌های قدیمی و پرتردد شهر تهران است که از خیابان آزادی شروع می‌شود. جیحون در گذشته با اسم خیابان «استوار لشکری» شناخته می‌‌شد. جیحون جهت شمالی – جنوبی دارد و در واقع از جهت شمال به جنوب، این خیابان، یک طرفه می‌‌شود. تقاطع خیابان جیحون با خیابان‌‌های قدیمی و شلوغی مثل؛ بهنود، طوس، دامپزشکی، هاشمی، مرتضوی و کمیل (بابائیان سابق)، امام‌خمینی (سپه سابق)، مالک‌اشتر (چهارراه گلی) و باریک بودن خیابان‌‌ها، موجب ترافیک سنگین به‌خصوص در ساعت شروع و پایان کار شرکت‌‌ها و سازمان‌‌ها و مدارس است.

 

 امکانات محلهٔ جیحون

 

محلهٔ جیحون ساختاری قدیمی داشته و با وجود اینکه جیحون یکی از محله‌‌های پر تردد است؛ اما قرارگیری آن در نزدیکی مرکز شهر، دسترسی خوبی از نظر وسایل حمل‌ونقل عمومی به همه نقاط فراهم کرده و این موضوع در قیمت خانه‌‌های این منطقه تاثیرگذار است. جیحون امکاناتی از قبیل؛ مراکز ورزشی، مجتمع‌های اداری و مراکز خرید و.. دارد که مردم برای رفع نیازهایشان می‌‌توانند به آن‌‌ها مراجعه کنند.. در مورد خرید آپارتمان در جیحون  باید گفت؛ در این محله خانه‌‌هایی با متراژ پایین و قیمت مناسب وجود دارد که این موضوع فرصت خوبی را در اختیار خانواده‌‌ها و افراد مجرد قرار می‌‌دهد. می‌توان با جست‌وجو در سایت‌هایی چون کیلید، دیوار و شیپور از مظنهٔ خانه‌های جیحون مطلع شد.

 

 مراکز اداری و تجاری جیحون

 

جیحون در تقاطع با خیابان مالک‌اشتر با نام چهارراه گلی، قرار گرفته و چهارراه گلی هم به دلیل اینکه بیشتر فروشگاه‌‌ها و مراکز اداری و تجاری در این منطقه قرار گرفته‌‌اند، یکی از شلوغ‌‌ترین خیابان‌‌های جیحون محسوب می‌شود.

 

 

مرکز تجاری اطمینان

 

پاساژ بزرگ اطمینان که در میدان بسیج قرار دارد، مرکز خریدی برای اهالی جیحون است. این پاساژ ۲۰۰واحد تجاری در ۵ طبقه داشته و دارای دو ورودی از سمت خیابان امام رضا و مظاهر است. اقلامی که در این مرکز خرید عرضه می‌‌شود عبارت‌اند از؛ کامپیوتر و موبایل، پوشاک زنانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، مانتو و روسری، کیف و کفش، عطر و ادکلن و پوشاک مردانه، و… پاساژ اطمینان از امکانات رفاهی مناسبی مانند پارکینگ، آسانسور حمل بار و نفر، پله برقی، سالن اجتماعات، خانه بازی کودکان و نوجوانان، سرویس بهداشتی و آنتن تقویت برد تلفن همراه، برخوردار است.

 

 مجتمع اداری تجاری شهاب

 

مجتمع اداری و تجاری شهاب، در محلهٔ جیحون واقع شده و دارای انواع مختلفی از خدمات تجاری و اداری است. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مجتمع، ایستگاه اتوبوس آذربایجان و نزدیک‌ترین مترو، ایستگاه مترو شهید نواب صفوی است.

 

 محلهٔ میرداماد

 

محلهٔ میرداماد یکی از لوکس‌ترین و زیباترین محله‌های تهران در منطقهٔ ۳ شهرداری تهران واقع شده و در قدیم «محله داودیه» نام داشت. به مرور زمان پس از اینکه شهر تهران توسعه پیدا کرد، بلواری در این منطقه ساخته شد و پس از انقلاب نام محله داوودیه به بلوار میرداماد تغییر یافت. محله میرداماد یا همان داودیه سابق از جمله مناطق لاکچری و خوش نقشه پایتخت است. اگر گذرتان به میرداماد افتاده باشد، حتما برج باغ‌ها و برج‌های مسکونی زیبای این محدوده را دیده‌اید. میرداماد محلهٔ شرکت‌های لوکس و مراکز تجاری معروف است. محلهٔ میرداماد با وجود داشتن امکاناتی چون مراکز اداری تجاری و خرید فراوان، جو آرامی برای سکونت دارد. برای آگاهی از مظنه خرید خانه و آپارتمان در میرداماد تهران به سایت دیوار سری بزنید.

 

 مراکز تجاری و اداری میرداماد

 

افراد همواره به دنبال مراکز تجاری و اداری هستند که بر اساس آن‌ها نیازشان را تامین کنند. بلوار میرداماد محلی است که مراکز تجاری متعددی دارد. مراکزی که انواع اجناس باکیفیت و قیمت مناسب را  داشته یا به ارائهٔ خدمات مختلف می‌پردازد.

 

 مجتمع تجاری ماتیا

 

ماتیا مال یک مرکز خرید تجاری اداری مطرح در میرداماد است. این مرکز به دلیل اینکه در کنارگذر میرداماد و نزدیکی مترو قرار گرفته، دسترسی خوبی دارد و شما می‌‌توانید به راحتی از طریق مترو در کمترین زمان خودتان را به مرکز خرید ماتیا برسانید. ماتیا مال مجموعا ۱۷ طبقه دارد که شامل ۶ طبقه زیرزمینی و ۱۱ طبقه روی زمین می‌‌شود. وسعت مرکز خرید ماتیا ۶۲۰۰ مترمربع است.

 

1397070812150330815536744 - Copy - Copy - Copy - Copy

 

مرکز تجاری و اداری میرداماد

 

در این مجتمع خرید، فروشگاه‌‌های مختلفی اعم از؛ شال و روسری، طلا و جواهرات، مانتو و پالتو، کیف و کفش چرم، بورس آرایشی و بهداشتی، انواع بدلیجات، لوازم تزیینی و... با برندها و قیمت‌‌های مختلفی عرضه می‌‌شود و همه اقشار جامعه می‌‌توانند خریدهای مناسب و با کیفیتی را در این مرکز خرید تجربه کنند.

این فروشگاه مزایای متعددی دارد از جمله؛ برخورد درست و اخلاق‌مدارانه فروشنده‌ها با مشتریان و سیستم تهویه مناسب، برخورداری از سیستم‌‌های گرمایشی و سرمایشی قوی و مدرن، مدیریت صحیح و منظم. وجود حراجی و فروش ویژه پایان هر فصل سال، به گونه‌ای که در پایان هر فصل فروشنده‌ها، اجناس غرفه را با قیمت پایین‌تری حراج می‌کنند. در این ایام مشتریان پاساژ می‌توانند نیازهای متنوع خود را با قیمت کمتری تهیه کنند.

این پاساژ علاوه بر امکانات تجاری که دارد، از امکانات اداری مثل صرافی، آژانس هواپیمایی، آرایشگاه‌، کافی نت و امکانات رفاهی از قبیل؛ نمازخانه، رستوران و کافی‌‌شاپ، دستگاه‌‌های خودپرداز، پارکینگ اختصاصی در ۶ طبقه، سرویس‌‌های بهداشتی، ایستگاه امنیتی پلیس و بوفه و کافه برخوردار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied