شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک سینا در سفر یک روزه به شیراز مطرح کرد:

سوددهی مستمر، مهمترین دستاورد بانک سینا در سال های اخیر

مدیرعامل بانک سینا در سفر به شیراز و حضور در جمع همکاران شعب و ستاد، بر رعایت اولویت های بانک در تطبیق حداکثری عملیات بانکی مطابق با استانداردهای کشور به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و رشد مستمر درآمدها و بهبود عملکردها را نشانگر آینده روشن بانک سینا دانست.

سوددهی مستمر، مهمترین دستاورد بانک سینا در سال های اخیر

به گزارش شمانیوز ؛ دکتر ایمانی در این سفر ضمن بازدید از شعب، عملکرد این بانک را طی 7 ماهه منتهی به پایان مهرماه مطلوب عنوان کرد و گفت: با تلاش و جدیت همکاران، عملکرد بانک سینا در شاخص های مختلف عملکردی از جمله در حوزه مانده سپرده ها مطلوب بوده به طوری که تحقق 144 درصدی اهداف نسبت به بودجه مهرماه و دستیابی 84 درصدی به اهداف در بودجه کل را شاهد هستیم.

دکتر ایمانی افزود: عملکرد بانک سینا در حوزه تسهیلات و تعهدات نیز با توجه به برنامه پیش بینی شده برای مهرماه و پایان سال، قابل قبول بوده که طی آن درصد تحقق بودجه مهرماه در مانده تسهیلات خالص 162 درصد، در حوزه تسهیلات پرداختی 120 درصد و در بخش تعهدات صادره ریالی 111 درصد است و در مجموع، تحقق بودجه کل سال 1400 به ترتیب در بخش های مذکور، 94 درصد، 70 درصد و 65 درصد بوده است.

مدیرعامل بانک سینا در ادامه حرکت نظام بانکی به سمت عدالت محوری و تولیدگرایی را ضروری توصیف کرد و افزود: بانک سینا با حمایت از تولید داخلی و تسهیل امور واحدهای تولیدی و استفاده مطلوب از ظرفیت های بانک، گام های موثری را برای پیشبرد اقتصاد کشور و رونق تولید و اشتغالزایی برداشته است.


بیشتربخوانید:بانک سینا استخدام می کند + جزئیات استخدام


 

دکتر ایمانی با بیان اینکه رونق اشتغال در کشور منوط به سرمایه‌گذاری و افزایش تولید است، گفت: این امر نشان‌دهنده وظیفه سنگین سیستم بانکی برای کمک به امر اشتغال است و آن چه که زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم می کند، کار حمایتی و فراهم کردن فضا و تسهیل این امور در جهت رونق اشتغال و تولید است که مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری و دولت نیز می باشد.

وی در ادامه افزود: بانک سینا در تمامی زمینه ها برای توسعه و رشد اقتصادی کشور حامی بنگاه های اقتصادی بوده و تلاش خود را مصروف محرومیت زدایی و جهش تولید کرده است.

گفتنی است در این سفر مروج معاون مالی و سرمایه گذاری و مهرابی مدیر امور بانکداری اسلامی، مدیرعامل را همراهی کردند.

مدیرعامل بانک سینا در حاشیه این سفر، با حضور در شهر دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، در راستای خدمت رسانی به مردم منطقه، باجه بانک در این شهر را نیز افتتاح کرد.

بانک سینا

منبع:روابط عمومی بانک سینا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied