شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

سفرکارت، انتخاب مدیران و سازمان ها برای تسهیلات رفاهی کارمندان

تسهیلات رفاهی سازمان ها بزرگ‌ترین مشوق‌ برای کارمندان، همکاران و دیگر افرادی است که با این مجموعه‌ها همکاری دارند. این تسهیلات را می‌توان در قالب کارت هدیه سفر برای رزرو هتل و مهمانسرا، اقامتگاه سیاحتی، آپارتمان مبله و موارد مشابه استفاده کرد. همچنین امکان تهیه بلیط سفر و تورهای داخلی و خارجی با این کارت‌های هدیه به ‌راحتی فراهم است.

سفرکارت، انتخاب مدیران و سازمان ها برای تسهیلات رفاهی کارمندان

سفرکارت علی بابا، برند گردشگری برتر با فراهم کردن امکانات متنوع سفر در قالب تسهیلات رفاهی کارمندان شرایط مناسبی برای استفاده از آنها فراهم آورده است.

در مطالعه این متن با ما همراه شوید تا در این مورد بیشتر با هم گفتگو کنیم.

سفرکارت: انتخاب مدیران و سازمان‌ها برای تسهیلات رفاهی کارمندان!

این روزها پیدا کردن هدیه‌ای که بتواند گروه زیادی از مردم را به‌طور همزمان تحت‌تاثیر قرار داده و رضایت آنها را جلب کند چندان آسان نیست. علاوه بر تفاوت سلیقه‌ افراد در این مورد، تعیین بودجه مناسب و شرایط انتقال هدایا نیز اغلب مشکلاتی در این زمینه ایجاد می‌کند.

این مورد برای کارمندان سازمانی و همراهان شرکت‌ها نیز صدق می‌کند و تا پیش از این به‌عنوان یکی از معضلات دادن هدیه مطرح بوده است.

کارت هدیه سفر در سال‌های اخیر فرصت بی‌نظیری فراهم آورده تا مدیران سازمان‌ها و موسسات بتوانند هر میزان هدیه را در موقعیت مناسب و در قالب کادو به کارمندان خود اهداء کنند. آن هم در قالب سفرکارت که حمل و استفاده از امکانات آن بسیار آسان است.

سفرکارت علی بابا برای کارمندان چه مصارفی دارد؟

این روزها و با وجود مشغله ذهنی و کاری زیادی که برای اغلب ما وجود دارد، کمتر موردی می‌تواند مانند سفر و دور شدن از حال و هوای تکراری محیط کار و زندگی به رفع خستگی و تجدید روحیه کمک کند.

کارمندان سازمانی این هدیه را در قالب کارت هدیه ویژه سفر دریافت می‌کنند. سازمان‌ها می‌توانند با تهیه سفرکارت ویژه سازمانی و اهداء آن به کارمندان خود علاوه بر تقدیر و قدردانی از آنها فرصت مناسبی برای استفاده از تسهیلات سفر و اقامت را نیز فراهم کنند.

سفرکارت را می‌توان در موارد زیر استفاده کرد:

  • رزرو هتل‌های داخلی و خارجی و اقامت در آن
  • اقامت در آپارتمان‌های مبله، سوئیت و ویلا و دیگر انواع اقامتگاه‌های داخلی و بوم‌گردی
  • تهیه بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی
  • تهیه بلیط اتوبوس و قطار به مقصد سراسر کشور
  • شرکت در تورهای داخلی و خارجی

هر یک از این موارد با فراهم کردن شرایط سفر و کاهش هزینه‌های آن امکان استفاده از اوقات فراغت و روزهای تعطیل را برای کارمندان فراهم کرده و شرایط را برای بازگشت به کار با روحیه و انرژی بیشتر مهیا می‌کند.

از سفرکارت در چه مواردی استفاده می‌شود؟

سفرکارت، انتخاب مدیران و سازمان ها برای تسهیلات رفاهی کارمندان

این پرسش که کارت‌های سفر به چه افرادی اهداء می‌شود از سوالات معمول و متداولی است که اغلب توسط مردم مطرح می‌شود. این نوع کارت اصولا به گروه‌های مختلفی تعلق می‌گیرد که در یکی از دسته‌های مشتریان، همکاران و شرکای تجاری قرار دارند.

همکاران سازمانی از اصلی‌ترین دریافت کنندگان این نوع کارت بوده و سهم زیادی از این موارد را به خود اختصاص می‌دهند. مدیران سازمان‌ها با هدف تشویق، قدردانی از خدمات و ایجاد انگیزه کاری بیشتر در کارمندان خود اقدام به اهداء این کارت‌ها به همکاران کرده و بازتاب تاثیر آن را در روحیه آنها هنگام بازگشت به محل کار مشاهده می‌کنند.

این هدایا اغلب برای مواردی نظیر رفاهیات سازمانی، قدردانی و پاداش عملکرد داده شده یا در قالب هدیه نوروز، یلدا و مناسبت‌هایی نظیر تولد و ازدواج و مانند آن اهداء می‌شود.

گروه بعد مشتریان سازمان‌ها و ادارات هستند که بسته به میزان و نوع تعامل خود با این مراکز هدیه دریافت می‌کنند. ترویج فروش و وفاداری و هدایای مناسبتی و موضوعی اصلی‌ترین موارد دادن این کارت‌های هدیه سازمانی به مشتریان محسوب می‌شود. همچنین این کارت‌ها را می‌توان در قالب جوایز مسابقات و جشنواره‌ها و نیز پاداش‌های باشگاه مشتریان داده شود.

آخرین گروه دریافت کننده این کارت‌ها، شرکای تجاری هستند که نقش مهمی در بهبود موقعیت کاری و پیشرفت سازمان‌ها داشته و هدایایی را برای بهبود و تحکیم روابط دریافت می‌کنند.

این کارت‌ها بیشتر به شکل هدایای سازمانی مناسبتی تدارک دیده شده و بابت تقدیر و تشکر، توسعه ارتباطات تجاری و احراز مسئولیت اجتماعی به شرکاء کاری تعلق می‌گیرد.

در همه این موارد، سفرکارت علی بابا هدیه‌ای مناسب است که می‌تواند ضمن جلب رضایت گیرنده فرصت ویژه‌ای برای تنوع و سفر و استفاده از خدمات سفر در قالب تسهیلات رفاهی کارمندان نیز ایجاد کند.

امکانات ویژه علی بابا برای سفارش کارت هدیه سفر را بشناسیم!

  • ارائه کدهای کارت سفر در قالب فایل اکسل برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیون سازمانی
  • تولید و چاپ اختصاصی سفر کارت در تعداد و اعتبار دلخواه
  • تولید و چاپ اختصاصی سفر کارت با درج لوگوی سازمان شما

به این ترتیب مدیرانی که این نوع کارت‌ها را برای هدیه به کارمندان، مشتریان و شرکای تجاری خود انتخاب می‌کنند، خواهند توانست با استفاده از گزینه‌های فوق همزمان با اهداء کارت از نقش تبلیغاتی آن نیز بهره‌مند شوند.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای آشنای بیشتر با این امکانات علاوه بر استفاده از سایت علی بابا از خدمات مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه نیز برخوردار شوید.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied