شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آمادگی هتل های تهران برای اقامت نوروزی

شهر تهران به عنوان پایتخت کشور یکی از مهمترین مراکز استان‌ها از لحاظ، سیاسی، اداری، فرهنگی و اقتصادی به شمار می‌رود. تهران با توجه به جاذبه‌های تفریحی، فرهنگی و گردشگری که دارد یکی از مهمترین شهرهای کشور محسوب می‌شود.

آمادگی هتل های تهران برای اقامت نوروزی

شهر تهران به عنوان پایتخت کشور یکی از مهمترین مراکز استان‌ها از لحاظ، سیاسی، اداری، فرهنگی و اقتصادی به شمار می‌رود. تهران با توجه به جاذبه‌های تفریحی، فرهنگی و گردشگری که دارد یکی از مهمترین شهرهای کشور محسوب می‌شود.

چنانچه تهران با بیشترین تعداد موزه در کشور و آثار تاریخی و فرهنگی فراوان یکی از شهرهای مهم و قابل توجه در میان شهرهای دیگر کشور به شمار می‌رود. این شهر با توجه به آثاری مانند: کاخ گلستان، مجموعه سعدآباد، موزه ایران باستان، بازار بزرگ و سازه‌های مدرنی همانند پل طبیعت در طی سال‌های اخیر و با معرفی این مکان‌ها توانسته گردشگران و توریست‌های بسیاری را به خود جذب کند.

امروزه برای بسیاری از مسافران و گردشگران تهران به عنوان یک مقصد گردشی و مفرح است. از همین ‌رو رزرو هتل، استفاده از امکانات و خدمات شهری و مراکز تفریحی و فرهنگی در این استان همچنان افزایش پیدا می‌کند. با توجه به این موضوع در این مطلب قصد داریم چند نمونه از بهترین هتل‌های تهران که برای اقامت در نوروز آمادگی لازم را برای اسکان مسافران نوروزی دارند، بپردازیم.

اگر به دنبال اقامت در هتل‌های لوکس شمال پایتخت هستید، هتل‌های استقلال و آزادی گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. این هتل‌ها با پنج ستاره، یکی از بهترین هتل‌های شمال تهران هستند و به دور از طرح ترافیک و شلوغی مرکز شهر قرار دارند. هتل استقلال تهران با قرار گرفتن در کنار پل پارک وی همچنین از دسترسی بسیار خوبی نیز برخوردار است.

این دو هتل تهران که در سال‌های پیش از نقلاب ساخته و احداث شدند با امکانات و خدمات بسیار خوبی که به مسافران و میهمانان خود ارائه می‌دهند از جمله هتل‌های گران پایتخت نیز به شمار می‌روند. هتل استقلال و هتل آزادی تهران دو هتل بسیار مجهز پایتخت هستند که برای ایام عید نوروز آمادگی پذیرایی و استقبال از گردشگران و میهمانان را دارند.

اگر به دنبال یک هتل لوکس و تمیز با قیمت مناسب هستید، انتخاب هتل پارک وی تهران گزینه بسیار مناسبی است. این هتل سه ستاره با قرار گرفتن در محدوده پل پارک وی، علاوه بر دسترسی عالی که دارد از امکانات و تجهیزات بسیار خوبی نیز برخوردار است. هتل پارک وی تهران با فاصله بسیار کم تا نمایشگاه بین‌المللی تهران، مرکز تفریحی و گردشگی ولنجک و تجریش تجربه یک اقامت خوب را به همراه خواهد داشت.

برای تجربه فضای مرکز شهر تهران شما نیاز به اقامت در هتل‌های مرکزی خواهید داشت. این هتل‌ها با دسترسی عالی به اکثر مکان‌های تفریحی و گردشی در مرکز پایتخت و همچنین نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مناسب‌ترین اقامتگاه‌ها برای اسکان به شمار می‌روند.

هتل انقلاب تهران با قرار گرفتن در خیابان طالقانی، فاصله بسیار نزدیکی تا خیابان‌های انقلاب، ولیعصر، بلوار کشاور و حافظ دارد. این هتل چهار ستاره تهران جزء گروه هتل‌های پارسیان بوده و با نام هتل پارسیان انقلاب از امکانات و تجهیزات شایسته و بسیار مناسبی برای اسکان و اقامت مسافران و میهمانان برخوردار است.

علاوه بر این هتل، هتل پارسیان کوثر نیز از جمله دیگر هتل‌های گروه پارسیان است که در مرکز شهر و در میدان ولیعصر قرار دارد. این هتل چهار ستاره تهران همانند هتل انقلاب از جمله هتل‌های با کیفیت و مناسب مرکز شهر تهران است .

بسیاری از هتل‌های شهر تهران با بازسازی، مرمت و ارتقای امکانات سعی دارند در ایام عید نوروز با ارائه خدمات متنوع آمادگی لازم را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را به دست بیاورند. این هتل‌ها با تغییر دکوراسیون و بهبود شرایط موجود در رابطه با اقامت و اسکان مسافران اعلام آمادگی کرده و از هم اکنون رزرو‌های نوروزی خود را آغاز کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied