شمانیوز
شما نیوز

همکاری مجدد دی کاپریو و اسکورسیزی در پروژه

پارامونت پیکچرز قصد ساخت فیلمی را برمبنای زندگی تدی روزولت دارد.

همکاری مجدد دی کاپریو و اسکورسیزی در پروژه

به گزارش شمانیوز ، پارامونت پیکچرز قصد ساخت فیلمی بر اساس زندگی تئودور روزولت بیست و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده را دارد. آنها قصد دارند لئوناردو دی کاپریو را برای بازی در این اثر ترغیب کنند و سکان هدایت پروژه را هم به دستان مارتین اسکورسیزی بسپارند. قرار است فیلمنامه این اثر را اسکات بلوم بنویسد. کسی که البته چندان سابقه ای در نوشتن فیلمنامه ندارد.

زندگی پر فراز و نشیب روزولت از فرمانداری نیویورک تا رسیدنش به کاخ سفید در قامت معاون رئیس جمهور و در نهایت با ترور رئیس جمهور ویلیام مکینلی تبدیل شدنش به جوان ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا در سن 42 سالگی، آن قدر جذابیت دارد که هالیوود سراغ اقتباس از آن برود. یکی از دستاوردهای اصلی روزولت ایجاد پارک های ملی و اهمیت به منابع طبیعی است. مسئله ای که می تواند دی کاپریو را هم جذب بازی در این نقش کند. بازیگر برنده اسکاری که در سال های اخیر به شدت در این حوزه فعالیت کرده است.

لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی پیشتر در آثاری چون «دار و دسته نیویورکی»، «هوانورد»، «شاترآیلند»، «جدا افتاده» و «گرگ وال استریت» همکاری کرده اند. این دو قرار است در دو پروژه «شیطان در شهر سفید» و «قاتلین فلاور مون» هم با کدیگر همکاری داشته باشند.

هنوز تاریخی برای آغاز فیلمبرداری یا اکران این اثر از سوی پارامونت اعلام نشده است.

منبع : تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied