شمانیوز
شما نیوز

خدمات درمانی تامین اجتماعی شایسته و قابل تقدیر است

استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه های توسعه ای بیمارستان سبلان، عملکرد سازمان تامین اجتماعی در استان را شایسته و قابل تقدیر عنوان کرد.

خدمات درمانی تامین اجتماعی شایسته و قابل تقدیر است

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس بهنامجو به همراه معاونت سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار اردبیل، مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استاندار، مدیران کل بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان و برخی مسئولان استانی و شهرستان اردبیل از پروژه های توسعه ای در دست اجرای بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل بازدید کرد.

استاندار اردبیل ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت های کارکنان دو بخش بیمه ای و درمانی در استان اردبیل، عملکرد سازمان تامین اجتماعی را در حوزه درمانی و بیمه ای شایسته و قابل تقدیر دانست.

مهندس بهنامجو پروژه های در دست اجرای بیمارستان سبلان را از مهمترین پروژه های استان عنوان کرد و افزود: متولیان بهداشت و درمان استان با افزایش فضای فیزیکی درمانی برای خدمات بیشتر و درشان مردم شریف تلاش می کنند.

استاندار همچنین یکی از اولویت های اساسی در استان را گردشگری سلامت عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه برنامه های خوبی را تدوین و به مرحله اجرا می گذاریم و سازمان تامین اجتماعی می تواند در این باره گام های اساسی بردارد.

مهندس بهنامجو از کاهش هزینه های درمانی با اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی و ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها خبر داد.

رئیس شورای سلامت استان اردبیل در جریان این بازدید با حضور در درمانگاه عمومی و تخصصی سبلان از نزدیک با خدمات ارائه شده توسط کارکنان درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی و سایر مراجعه کنندگان آشنا شد و طی گفتگوی رو در رو با برخی از مراجعه کنندگان به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کرد.

دکتر قادر برجی مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل نیز ضمن قدردانی از حضور استاندار و هیات همراه در بازدید میدانی از پروژه ها گفت: توسعه زیرساخت های درمانی از اولویت های این اداره است که علیرغم افزایش 300 درصدی بیمه شدگان در 26 سال گذشته زیر ساخت های موجود مربوط به همان سال هاست.

وی به تشریح 10 پروژه شاخص مدیریت درمان استان اردبیل با اعتباری بالغ بر 710 میلیارد ریال پرداخت.

افزایش مساحت اورژانس بیمارستان سبلان از 500 متر به 2000 متر و افزایش به 32 تخت تحت نظر، راه اندازی بخش سنگ شکن، احداث و بهره برداری از درمانگاه موقت عمومی و تخصصی بیمارستان، راه اندازی دستگاه mri تا پایان سال جاری، احداث واحد لندری، احداث و تکمیل پارکینگ خودروها به متراژ 6 هزار متر، احداث و بهره برداری از پاویون پزشکان، ایجاد اتاق های ایزوله بخش های بیمارستان سبلان، اجرای سنگ فرش محوطه بیمارستان و راه اندازی آبیاری مکانیزه فضای سبز بیمارستان، از جمله مهمترین این اقدامات است.

دکتر برجی از توجه ویژه نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، استاندار، نمایندگان مردم اردبیل و سایر شهرهای استان در مجلس شورای اسلامی به سبب همکاری نزدیک برای اخذ مجوزهای لازم برای احداث درمانگاه شماره 2 اردبیل و درمانگاه های گرمی و نمین قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied