شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا ، سکه و دلار امروز چهارشنبه 98/08/22 + تغییرات

قیمت طلا ، سکه و دلار امروز چهارشنبه 98/08/22 // این خبر هر ساعت بروز رسانی می شود ....

قیمت طلا ، سکه و دلار امروز چهارشنبه 98/08/22 + تغییرات

قیمت طلا ، سکه و دلار امروز چهارشنبه 98/08/22 + تغییرات

 

 

 

 

در حال بروز رسانی...

 

 

 

 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز چهارشنبه 22 ابان // ساعت 13:45

 صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل 11 هزار و 450 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11هزار و 350 تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با ثبات نسبت به دیروز 12هزار و 650 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 12هزار و 550 تومان است.

 5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت درهم برای فروش در بازار آزاد در روز جاری 3هزار و 178 تومان و قیمت پوند انگلیس 14 هزار و 904 تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه صرافی‌های آزاد، قیمت دلار را برای فروش به مردم 11 هزار و 600 تومان اعلام می‌کنند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 11 هزار و 119 تومان و 9 ریال ، قیمت یورو را 12 هزار و 249 تومان و 4 ریال  و قیمت پوند انگلیس را 14 هزار و 289 تومان و 3 ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش! ضمن آنکه قیمت های خرید بانک هم برای موجودی ارز کمتر از 5 هزار دلار است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 12 هزار و 676 تومان می‌فروشند.

به گزارش تسنیم، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500 یورو و برای سایر کشورها تا 1000 یورو خریداری کنند.//تسنیم

divider1قیمت طلا ، سکه و ارز در بازار چهارشنبه 22 ابان // ساعت 12:00

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 20 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 3 میلیون و 999 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 88 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 289 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 839 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 408 هزار و 900 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1461 دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد 11 هزار و 438 تومان، قیمت درهم امارات 3 هزار و 178 تومان و قیمت پوند انگلیس 14 هزار و 904 تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 11هزار و 450 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11هزار و 350 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 12 هزار و 650 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 12 هزار و 550 تومان است.//تسنیم 

divider1قیمت جهانی طلا چهارشنبه 22 ابان / ساعت 10:30

پس از آنکه اظهارات ترامپ در مورد توافق تجاری موجب کاهش امیدواری سرمایه‌گذاران نسبت به پایان قریب‌الوقوع جنگ تجاری شد و در حالی که تقویت ارزش دلار موجب کاهش اشتها برای سرمایه‌گذاری در بازار طلا شده است، قیمت فلز زرد امروز تغییر کمی داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با اندکی تغییر به 1458 دلار و 59 سنت رسید، در حالی که قیمت فلز زرد در بازار آمریکا با 0.4درصد افزایش به 1459دلار و 10سنت رسید.

ترامپ در سخنرانی روز سه‌شنبه خود در کلوب اقتصادی نیویورک گفت: مذاکره‌کنندگان چینی و آمریکایی به فاز نخست توافق تجاری نزدیک هستند، اما وی جزئیات جدیدی در مورد مذاکرات بیان نکرد.

مایکل مک کارتی، تحلیلگر بازار طلا در مؤسسه سی ام سی مارکتس گفت: «روند کاهشی قیمت طلا متوقف شده است. ترامپ از یک طرف گفت که توافق نزدیک است و از طرف دیگر گفت اگر توافقی به دست نیاید تعرفه ها را افزایش خواهد داد... این صحبت‌ها به وضعیت تجارت کمکی نکرد، بلکه موجب تقویت طلا شد».

وی افزود: حجم پایین معاملات در بازار طلا نشان‌دهنده احساس عدم قطعیت است؛ زیرا سرمایه‌گذاران در مورد اینکه آیا واقعاً توافقی به دست آمد یا نه دچار تردید شده‌اند.

اما عاملی که مانع رشد قیمت طلا شد، افزایش ارزش دلار بود که در نزدیکی بالاترین رقم یک ماه اخیر در نوسان بود و سبب شد تا طلا برای خریدارانی که از ارزهای غیردلاری استفاده می‌کنند، گران شود.

ارزش سهام در بازارهای آسیایی و در بورس وال استریت به‌دلیل افزایش نگرانی از به بن‌بست رسیدن مذاکرات تجاری شاهد کاهش بود. قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون به‌دلیل وضعیت آشفته اقتصادی و سیاسی حدود 13درصد افزایش یافته است.//تسنیم 

divider1قیمت روز ارز های دولتی امروز چهارشنبه 22 ابان // ساعت 10:00

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۷ ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت ۱۰ واحد پولی دیگر افزایش یافت؛ نرخ دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه بیست و دوم آبان ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۴۷ ریال کاهش  نسبت به روز گذشته ۵۳ هزار و ۹۶۵ ریال و هر یورو نیز با ۸۵ ریال افت نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۲۶۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۷۶ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۲۴ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۸۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۹۱ ریال، روپیه هند ۵۸۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۵۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۳۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۵۱۲ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۶۴ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۷۰۸ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۶ هزار و ۸۶۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۱۳ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۷۹ ریال، روبل روسیه ۶۵۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۷۴۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۲۵ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۴۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۳۱ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۴۳۶ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۸۲ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۸۳۰ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۸۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۵۳۲ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۱۳ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۹۴۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۷۸۸ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۱۸۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۴۴۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۶۴ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۵۵۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.//ایبنا

divider1مرور بازار در روز گذشته ( سه شنبه 21 ابان ) 

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 3 میلیون و 987 تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 3 میلیون و 989 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 88 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 289 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 840 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 406 هزار و 300 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1451 دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد 11 هزار و 450 تومان، قیمت درهم امارات 3 هزار و 169 تومان و قیمت پوند انگلیس 14 هزار و 875  تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 11هزار و 450 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11هزار و 350 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 12 هزار و 650 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 12 هزار و 550 تومان است.

فعالان بازار ارز معتقدند: خروج بازیگران بزرگ از بازار ارز، فروشنده شدن بازیگران خرد، رفتارهای مؤثر بازارساز، افزایش عرضه و کاهش تقاضا و راه‌اندازی بازار متشکل ارزی از مهمترین دلایل کاهش شدید قیمت ارز در روزهای گذشته به‌حساب می‌آید.

divider1

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied