شمانیوز
شما نیوز

برای اولین بار در صنعت بیمه؛

اختصاص ۶۰ درصد از پرتفوی تولیدی بیمه پاسارگاد به بیمه های زندگی

شرکت بیمه پاسارگاد با هدف ارایه بیمه های زندگی برای تأمین نیازهای اساسی بیمه گذاران خود اقدام به طراحی بیمه عمر و تأمین آتیه نموده و به منظور بازاریابی و توسعه در فروش این نوع بیمه نامه شرکت، در طرحی خلاقانه با استفاده از تجربه گذشته مدیران خود نسبت به تشکیل و ساماندهی سازمان فروش در این زمینه اقدام نموده است.

اختصاص ۶۰ درصد از پرتفوی تولیدی بیمه پاسارگاد به بیمه های زندگی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، با توجه به پیچیدگی ها و شرایط دشوار و ویژه فروش بیمه های عمر در ایران ، شرکت بیمه پاسارگاد موفق شده است در طول مدت بیش از ۱۰ سال فعالیت ابتدایی خود با ایجاد سازمان فروش ویژه از طریق معرفی محصول بیمه های  زندگی و کارکردهای ویژه آن به صورت چهره به چهره به مشتری و نیز به کارگیری تکنیک های فروش، بیش از ۴ میلیون فقره بیمه نامه عمر و تأمین آتیه را با همت سازمان فروش گسترده و شبکه مویرگی نمایندگان به فروش رسانده است که همچنان بالغ بر ۶۰% از تولید شرکت را تشکیل می دهد و در مقایسه با سال گذشته رشدی معادل ۵۰% را شامل می شود.

 

این شرکت در مجموع تا پایان سال ۱۳۹۷ با بیش از ۲۸۰۰۰ نماینده (شامل ۲۷۱۶ نماینده عمومی و ۲۵۴۶۵ نماینده فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه) رکورد اشتغال زایی در صنعت بیمه از حیث توسعه فروش را نیز نصیب خود نموده است. به علاوه ایجاد تعادل و توازن در ترکیب پرتفوی و دستیابی به پرتفوی ۶۰ درصدی بیمه های زندگی از مجموع کل پرتفوی شرکت در سال گذشته مؤید موفقیت شرکت در کسب جایگاه ویژه فروش بیمه های زندگی است. سازمان فروش این شرکت که با نظارت و هدایت مدیران ارشد فروش، مدیران فروش، مدیران توسعه و مدیران آموزش هدایت و رهبری می شوند و تشکیل این سازمان موجب شده است تا نمایندگان فروشی که پیش از این مستقیماً به بدنه شرکت متصل بوده اند از این پس تحت نظارت سازمان فروش باشند.

 

برنامه‌های بیمه پاسارگاد تقریباً یک برنامه مشخص و مستمر است. در سال جاری به تولیدی در حدود سه هزار و سیصد میلیارد تومان خواهد رسید که فراتر از پیش‌بینی‌های برنامه سالانه شرکت است. همچنین سود عملیاتی شرکت نیز نسبت به سود برآوردی برای سال ۱۳۹۸ از افزایش نسبی برخوردار خواهد بود.

 

همچنین بیمه پاسارگاد با کسب بالاترین سطح توانگری مالی (سطح یک) در بین شرکت های بیمه طی ۸ سال گذشته و سرمایه ۵۱۰ میلیارد تومانی به افق های پیش رو می اندیشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied