شمانیوز
شما نیوز

پادکست بیمه آسماری ویژه روز جهانی خط بریل

همزمان با فرارسیدن چهارم ژانویه، روز جهانی خط بریل، شرکت بیمه آسماری پادکستی را ویژه روشندلان منتشر کرد.

پادکست بیمه آسماری ویژه روز جهانی خط بریل

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، این پادکست مبتنی بر کتاب «تو نمی توانی روزم را خراب کنی» یا «52 هفته و 52 راهکار مهم برای رسیدن به قله موفقیت» اثر آلن کلاین تهیه شده است.

14 نفر از کارکنان شرکت بیمه آسماری با شعار «گر نباشد چشم ظاهر عیب نیست، در نبود چشم دل باید گریست» این کتاب را با صدای خودشان خوانده و در قالب پادکست ضبط و منتشر کرده اند.

شرکت بیمه آسماری به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای به ویژه در حوزه بیمه درمان تکمیلی، وظیفه خود دانسته به روشندلان عزیز خدمتی ویژه ارائه کرده و ارتباطی دو سویه با آنها برقرار کند.

«تو نمی توانی روزم را خراب کنی» زنگ هشداری است که به تو خاطر نشان می کند هر موقع ناراحت و دمغ هستی، باید حال و هوای خودت را تغییر بدهی. حکم یاد آوری را دارد که به تو می گوید حق انتخاب داری. تو می توانی صدای لذت و خوشی زندگی را نشنوی، یا اینکه می توانی با عوض کردن نوع زندگی ات، اوضاع و احوالت را تغییر بدهی.

پادکست ویژه شرکت بیمه آسماری که به مناسبت فرارسیدن روز جهانی خط بریل، از طریق سایت این شرکت به نشانی http://www.asmari-insurance.com/ قابل دانلود است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied