شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل حراست سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد:

پیشگیری از چالش‌های درون سازمانی اولویت اصلی حراست است

مدیر کل حراست سازمان بیمه سلامت ایران مسئولیت پذیری را یکی ازاصول حراست دانست وگفت: حراست علاوه بر وظایف چهارگانه‌ خود اعم از حفاظت فیزیکی، حفاظت اسناد، حفاظت پرسنلی و آی تی، وظیفه مهم پیشگیری را نیز بر عهده داشته به طوری که این مساله اولویت بیشتری نسبت به سایر امور مربوطه این حوزه دارد.

پیشگیری از چالش‌های درون سازمانی اولویت اصلی حراست است

به گزارش شمانیوز به نقل از آی‌هینا، محمد منتقمی راد در مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست اداره کل بیمه سلامت استان تهران که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان این اداره کل برگزار شد، خطاب به کسانی که مسئولیت مشاغل حساس را بر عهده دارند، بیان کرد: در روایات مختلف از ائمه معصومین (ع) ذکر شده است که علاقه به دنیا عامل اصلی خطاهاست و آخرین موضوعی که از قلب مومن بیرون می رود علاقه به جاه و مقام است. لذا باید مراقب باشیم و از مسئولیت مهمی که بر عهده ما گذاشته شده است غافل نشویم.

مدیر کل حراست سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: افراد باید از عنوان و مقام به عنوان فرصتی برای خدمت به جامعه و ذی‌نفعان استفاده کنند تا در نهایت، تمام این اقدامات تضمین سلامت مردم را در پی داشته باشد.

منتقمی راد گفت: ایثار، فداکاری، الگو بودن، کارشناس، مسئولیت پذیری، نظم و تاثیرگذاری از معانی و مفاهیم حراست است که تمام کسانی که دراین مسئولیت قرار دارند باید با همدلی و همراهی متقابل در جهت دستیابی به این معانی تلاش کنند. همچنین باید به این نکته تاکید کرد که لازمه عملی شدن انتظارت یک مدیر، الگو بودن خود آن فرد است تا از این طریق بتواند به اهداف مد نظر خود،جامه عمل بپوشاند.

مدیر کل حراست سازمان بیمه سلامت ایران بر صیانت از آبروی همکاران تاکید کرد و افزود: حراست چشم بینای مدیر مجموعه است و با اشراف اطلاعاتی بر مجموعه، می‌تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود.

وی افزود: وظیفه حراست شناسایی و رصد مسائل، انحراف‌ها، تهدید‌ها و چالش‌های درون سازمانی است به طوری که پس از شناسایی، موظف است مسائل را به طور دقیق بررسی و پس از احراز اصالت موضوع، نسبت به اخطار به فرد و یا گزارش به مدیر مجموعه در جهت برنامه‌ریزی‌های بلند مدت و سیاستگذاری و تصمیم گیری اقدام کند. 

براساس این گزارش، در این مراسم احمدرضا سوری به عنوان رئیس جدید حراست بیمه سلامت استان تهران منصوب شد و از خدمات پیمان آقایی بابت اقدامات انجام شده در طی دوران مسئولیتش تقدیر به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied