شمانیوز
شما نیوز

کمکهای فولاد هرمزگان در راه مناطق سیل زده شرق استان هرمزگان

رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان گفت : توجه به مسئولیت های اجتماعی از اولویت های فولاد هرمزگان می باشد و همواره تلاش می کنیم که در این حوزه اقدامات موثری را انجام دهیم .

کمکهای  فولاد هرمزگان در راه مناطق سیل زده شرق استان هرمزگان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان  گفت : توجه به مسئولیت های اجتماعی از اولویت های فولاد هرمزگان می باشد و همواره تلاش می کنیم که در این حوزه اقدامات موثری را انجام دهیم .

وی با اشاره به جاری شدن سیل در شرق استان هرمزگان گفت : طی ارتباطی که با نهادهای مسئول و مرتبط  با این حوادث داشتیم ، آمادگی  خود را برای کمک رسانی به هم استانی های  عزیز در شرق استان اعلام کردیم. در همین مورد کمکهای غیر نقدی فولاد هرمزگان با هماهنگی استانداری و هلال احمر استان  هرمزگان در دو قسمت به مناطق سیل زده شرق استان ارسال شد.

صفریان افزود :یک  محموله از کمکهای ارسالی به ارزش ٥٠٠میلیون ریال لوازم بهداشتی فردی با هماهنگی هلال احمر استان هرمزگان  و یک محموله شامل ١٦عدد کانکس به ارزش ١میلیاردو نهصدو بیست میلیون ریال با هماهنگی نهادهای ذی ربط استان  هرمزگان به این مناطق ارسال شد .

صفریان خاطرنشان کرد:کانکسهای تهیه شده توسط فولاد هرمزگان جهت استفاده  دانش آموزان مناطق سیل زده تهیه شده و در حضور دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تحویل گردید که  از این تعداد کانکس ٦ عدد به شهرستان میناب و ١٠ عدد به شهرستان جاسک ارسال شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied