شمانیوز
شما نیوز

رفع نشتی و بهره برداری مجدد خط لوله 24 اینچ انتقال نفت خام اصفهان به تهران​

با تلاش شبانه روزی کارکنان منطقه اصفهان خط لوله 24 اینچ انتقال نفت خام اصفهان به تهران پس از 12 ساعت توقف مجددا عملیاتی شد.

رفع نشتی و بهره برداری مجدد خط لوله 24 اینچ انتقال نفت خام اصفهان به تهران​

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران: منطقه اصفهان، مهندس سیاوش اورنگی مدیر منطقه در این خصوص گفت: با تلاش و همدلی کارکنان زحمت کش بخش های مختلف فنی، عملیاتی و ستادی این منطقه، خط لوله 24 اینچ انتقال نفت خام اصفهان به تهران که کار تأمین بخشی از خوراک مورد نیاز پالایشگاه های تهران و تبریز را بر عهده دارد، پس از 12 ساعت توقف در شرایط دشوار و بدون هیچ گونه حادثه ای تعمیر و در ساعت 3 بامداد کار انتقال نفت خام از سر گرفته شد.

وی یکی از چالش های مهم حوزه استحفاظی منطقه اصفهان را سرقت افراد سودجو از خطوط لوله مواد نفتی عنوان کرد و افزود: متأسفانه برخی از افراد سودجو و متعرض به حقوق بیت المال بدون هیچ گونه ملاحظات ایمنی ضمن آسیب به این شریان های مهم و حیاتی و زیرساخت انرژی کشور، باعث اختلال در تأمین سوخت مورد نیاز هموطنان می شوند.

مدیر منطقه اصفهان بیان داشت: در شرایطی که کارکنان همه ادارات و سازمان ها درگیر موضوع مبارزه با شیوع ویروس کرونا هستند، همکاران زحمت کش صنعت انتقال نفت با همدلی و پشت کار در راه خدمت به هموطنان و تأمین سوخت مورد نیاز کشور به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمت می باشند.

مهندس اورنگی در خصوص عملیات انجام شده گفت: در ساعات اولیه گزارش نشتی این خط لوله، گروه ها و تجهیزات فنی و عملیاتی به موقعیت اعزام و ضمن هماهنگی لازم با واحدهای ذیربط در کوتاه ترین زمان با مهار نشتی و جلوگیری از سرایت نفت خام به محیط زیست، منطقه حادثه کاملا پاکسازی و ایزوله شد.

وی در رابطه با اهمیت خط لوله فوق یادآور شد: این خط لوله 360کیلومتری که 120 کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی منطقه اصفهان قرار دارد ظرفیت انتقال روزانه بیش از 38 میلیون لیتر نفت خام را دارا می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied