شمانیوز
شما نیوز

معاون فنی بیمه ایران خبر داد:

تسهیلات و تدابیر جدید بیمه ایران برای گسترش ارائه خدمات غیرحضوری

بیمه ایران با هدف حمایت هر چه بیشتر از جامعه بیمه گذاران و زیاندیدگان در مقابله و پیشگیری از تهدید ویروس کرونا، تسهیلاتی را برای گسترش ارائه خدمات غیرحضوری ارائه کرده است.

تسهیلات و تدابیر جدید بیمه ایران برای گسترش ارائه خدمات غیرحضوری

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران از امکان خرید غیرحضوری انواع پوشش های بیمه ای از طریق سامانه فروش الکترونیکی بیمه my.iraninsurance.ir توسط مشتریان خبر داد و اعلام کرد: بیمه گذاران این شرکت می توانند انواع بیمه نامه شخص ثالث و بدنه اتومبیل خود را از این طریق تمدید و سایر انواع بیمه نامه ها از جمله بیمه زندگی مان و بیمه های آتش سوزی را نیز با سرمایه ها و پوشش های متنوع از طریق این سامانه خریداری کنند.

 

    معاون فنی بیمه ایران، تمهیدات این شرکت را در مقابله با ویروس کرونا، رویکردی پیشگیرانه دانست و با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی کارکنان و نمایندگان بیمه که دارای ارباب رجوع هستند، ازتفویض اختیارات لازم در زمینه صدور بیمه نامه و رسیدگی و پرداخت خسارت به ۲۰۶ شعبه بیمه ایران در سراسر کشور خبر داد و گفت: به منظور حذف سیاست های تمرکزگرایانه در این مقطع مهم، علاوه بر پوشش هزینه های پزشکی ناشی از ویروس کرونا در برخی بیمه نامه های مرتبط و تداوم سرویس خدمات خسارت سیار اتومبیل در جهت کاهش تجمع در شعب خسارتی، پرهیز از فرایندهای دیوان سالارانه و تغییر رویکرد به سمت خدمات هوشمند الکترونیکی، از جمله تغییرات بنیادین در بیمه ایران بوده است. حذف اخذ اثر انگشت در تمامی تبادلات و اسناد فنی، مالی و حقوقی بیمه ایران و جایگزینی روش احراز هویت با کارت ملی نیز از دیگر مصوبات اخیر بیمه ایران است.

 

    زاهدنیا همچنین رشد تولید حق بیمه این شرکت را در ۱۱ ماهه ۹۸ به میزان ۳۶ درصد و مبلغ آن را حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان دانست و خسارت پرداختی در این دوره را ۱۰ هزار میلیارد تومان و نسبت کل خسارت مجموع رشته ها را ۵۹ درصد اعلام کرد.

 

    معاون فنی بیمه ایران سهم این شرکت را در بازار بیمه در سال ۹۶ معادل ۳/33 درصد، در سال ۹۷ معادل   5/34 درصد و پیش بینی در سال ۹۸ را با رشد ۳۶ درصدی دانست و افزود: سیاست بیمه ایران برای بازار سال آینده صنعت بیمه حفظ سهم فعلی یا افزایش نسبی آن است.

 

    زاهدنیا بیمه ایران را منضبط ترین، استانداردترین و اخلاق محورترین شرکت بیمه کشور دانست و راهبرد اساسی و باور کارکنان و نمایندگان فروش را حفظ شخصیت و برند متمایز این شرکت در مقام بنیانگذار صنعت بیمه کشور خواند و اضافه کرد: بیمه ایران باوجود توانمندی کافی و اقتدار لازم ، معتقد به مدیریت شرکت بر مبنای اصول اقتصاد بیمه گری و بهره وری از یک سو و تقویت و حمایت از بخش خصوصی به طریق همکاریهای مشترک اتکایی و کنسرسیومی از سوی دیگر است.

 

    وی در خاتمه مجموعه صنعت بیمه کشور را در اجرای اصول مدیریت ریسک، به تشویق وکمک به آرامش روانی جامعه، کاهش استرس ها با آگاهی رسانی و اطمینان بخشی، رعایت اصول پیشگیرانه، کاهش و حذف سفرهای غیرضرور، قرنطینه خانگی خانواده ها و ارائه خدمات غیرحضوری الکترونیکی دعوت کرد و رمز گذر موفق از این بحران ویروسی جهان را جدیت در همکاری موثر بین مردم، سازمانها و کشورها دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied