شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت فرا رسیدن سال نو

محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیامی صادر کرد.

پیام تبریک مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین متن پیام مدیرعامل بانک به شرح زیر می باشد:

 

هم‌میهنان عزیز
مشتریان گرامی
با سلام و تبریک سال نو؛

نوروز؛ بشارت طبیعت است که خداوند بزرگ برای مخلوقات مقدر کرده تا به لطف آن هر بار نو شدن را مهیا شویم. بهار امسال اگر چه با تفاوت‌هایی همراه است، ولی پیام بهار، نو شدن و تازگی جهان است. از خدای توانا مدد می‌جوییم که در این آغاز سال «احسن الحال» را برای ما مقدر سازد.

 

سال 98 با همه فراز و نشیب‌ها خصوصاً بیماری کرونا به پایان رسیده است و امیدواریم سال جدید که آغاز آن با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) مقارن شده، سالی همراه با سلامتی، بهروزی و برکت برای همه ملت ایران باشد.

 

بانک کارآفرین با آگاهی نسبت به مسئولیت حرفه‌ای خود، برای سال آینده برنامه‌های جدی و گسترده‌ای را برنامه‌ریزی نموده است تا بتواند ضمن حفظ جایگاه خود در صنعت بانکی، نوید خدمات و محصولات متمایزی برای مشتریان خصوصاً کارآفرینان و صاحبان تولید و صنعت و به مثابه آن سودآوری و توفیق برای اقتصاد کشور داشته باشد.

 

از طرف خودم و خانواده بزرگ بانک کارآفرین که در این روزهای سخت دوشادوش همکاران سایر بانک‌ها در جهت خدمت‌رسانی به هم‌میهنان کوشیده‌اند، سال نو را تبریک عرض نموده، و امیدوارم شاهد سالی سرشار از امید و هم‌افزایی هر چه بیشتر برای داشتن ایرانی شاد و سربلند باشیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied