شمانیوز
شما نیوز

مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر اعلام کرد:

تمدید حدود 27 هزار بیمه‌نامه شخص‌ثالث

ارایه خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر افزایش یافت و تاکنون 26هزارو977بیمه‌نامه شخص‌ثالث برخط و حضوری تمدید شده است.

تمدید حدود 27 هزار بیمه‌نامه شخص‌ثالث

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، از ابتدای امسال تاکنون در بخش صدور بیمه‌نامه برخط 227بیمه‌نامه شخص‌ثالث اتومبیل، 271بیمه‌نامه حوادث انفرادی و 44بیمه‌نامه آتش‌سوزی در سامانه برخط و 281 بیمه‌نامه در سایر رشته‌های بیمه‌ای در خارج از این سامانه صادر شده است.

 

محمدرضا مومنی افزود: راه‌اندازی امکان ثبت درخواست تمدید بیمه‌نامه اقساطی شخص‌ثالث اتومبیل (ویژه بیمه‌گذاران قراردادهای گروهی) و سامانه فروش نقدی برخط در پورتال شرکت نیز از جمله فعالیت‌هایی است که برای حفظ سلامت کارکنان شرکت و هم‌وطنان انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون خدمات مربوط به صدور و تمدید بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث و بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی، حوادث انفرادی و درمان مسافرتی بیمه کوثر در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر عرضه می‌شود، افزود: شیوع ویروس کرونا و ابلاغیه‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی موجب شد تا بیمه کوثر فعالیت‌های برخط شرکت را افزایش دهد که بر اساس این امکان دورکاری و برگزاری جلسه‌های غیرحضوری در ستاد و استان‌ها برای مدیران و حتی پیمانکاران شرکت فراهم شده است.

 

مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر با اشاره به اینکه حذف محدودیت‌های دریافت مجوزها و تفویض اختیار بیشتر به نمایندگان شرکت برای صدور و تمدید بیمه‌نامه‌ها نیز از جمله فعالیت‌هایی است که امسال برای رفاه بیشتر و حفظ سلامت بیمه‌گذاران بیمه کوثر انجام شده است.

 

محمدرضا مومنی تاکید کرد: براساس سیاست‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در اواخر سال گذشته مبنی بر کاهش تردد، تجمع نکردن و نیز حفظ سلامت بیمه‌شدگان، علاوه بر برخط کردن ارایه خدمات در مراکز درمانی طرف قرارداد، خدمت‌رسانی با کارت ملی و امکان ثبت درخواست معرفی‌نامه بستری و جراحی از طریق تارنمای این شرکت را به‌صورت 24 ساعته فراهم و پرداخت سریع مطالبه‌های بیمارستان‌ها و حق‌بیمه عمر بیماران کرونا نیز از جمله کارهایی است که امسال انجام شده است.

 

وی اظهار داشت: در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر علاوه بر صدور بیمه‌نامه کوتاه‌مدت بدنه اتومبیل در برنامه مرکوری، امکان صدور بیمه‌نامه بدنه خودرو بدون بازدید از اتومبیل فراهم شده است.

 

مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر در ادامه به بیان دیگر مزایای سامانه خدمات برخط بیمه کوثر پرداخت و گفت: در این سامانه علاوه بر فراهم بودن امکان مشاوره برای بیمه‌گذاران، زیرساخت مناسبی هم برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا بتوانند فرایندها را ببینند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 

محمدرضا مومنی با تاکید بر اینکه رویکرد شرکت در سال‌های گذشته نیز ارایه خدمات برخط و غیرحضوری به بیمه‌گذاران بوده است، افزود: این شرکت همواره در ارایه خدمات الکترونیک جزو نخستین‌ها بوده است و با ارایه سامانه‌هایی همچون داشبورد، CRM و ارتباط با مشتریان، سامانه مدیریت مناقصات و بهره‌برداری از برنامه مرکوری توانسته است در بخش خدمات غیرحضوری گام‌های موثری بردارد.

 

وی در پایان تاکید کرد: بیمه‌گذاران و هموطنان برای بهره‌مندی از خدمات برخط بیمه کوثر می‌توانند به تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied