شمانیوز
شما نیوز

در حاشیه نشست شورای معاونین و مشاورین انجام شد:

قدردانی مرتضی بانک از مدیریت و تیم راه اندازی درگاه خدماتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، امروز شنبه (10 خردادماه) در حاشیه نشست شورای معاونین و مشاورین دبیرخانه شورایعالی با اهدای لوح از مدیریت و تیم راه اندازی درگاه خدماتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی قدردانی کرد.

قدردانی مرتضی بانک از مدیریت و تیم راه اندازی درگاه خدماتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

به گزارش شمانیوز به نقل از فرینا، در متن پیام تشکر مرتضی بانک از محمدامین الله داد مدیر پنجره واحد آمده است:

 

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

 

جناب آقای محمد امین الله داد

دبیر محترم کمیته راهبردی  فناوری اطلاعات و  مدیر پروژه پنجره واحد

 

با سلام

 

همانطور که می دانید مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در کشور ما با ماهیتی متفاوت از سرزمین اصلی و با هدف بومی سازی مدل های پیشرفته تعاملات اقتصادی دنیا راه اندازی شده است تا پیشران و الگو سازچابک سازی و فرآیند محوری قرارگیرند و بتوانند موجبات ارتقاء جایگاه ایران در عرصه های نوین بین المللی را فراهم آورند.

 

امروز مفتخرم که به همت جنابعالی و مجموعه همکاران محترمتان و با به ثمرنشستن تلاش سه ساله «درگاه خدماتی  مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» استقرار یافته است و ماحصل آن شفاف سازی عملکرد، یکپارچه سازی ارائه خدمات، حذف چرخه های انحصارطلبی و واسطه گری، ایجاد پویایی و بهبود در فضای کسب و کار این مناطق با بر خط سازی فرآیندهاست

 

که به دنبال آن تسریع و تسهیل در امور سرمایه گذاران، فعالین اقتصادی و بهبود ذینفعان مناطق را در پی خواهدداشت. از آنجا که پیاده سازی دولت الکترونیک از منویات رهبر معظم انقلاب (مد‌ظله‌ العالی) و نیزیکی از سیاست های دولت تدبیر و امید است، قطعاًتحقق این مهم در مناطق آزاد موفقیت بزرگی به شمار می آید که مرهون خدمات جنابعالی و همکارانتان می باشد.

 

مطمئناً ایجاد فضای امن سرمایه گذاری در سال جهش تولید از نزدیکترین و ملموس ترین دستاوردهای این سامانه ها می باشدکه می توانند پس از دریافت نتایج قابل قبول به سایر نقاط کشور نیز تسری یابد.

 

برخود لازم می دانم از همت بلند و صادقانه جنابعالی که با تلاش های مستمر و برنامه ریزی های انجام شده یکی ازخدمات ماندگار و تاثیرگذار در کشور را به ثمر نشانده اید عمیقاً و صمیمانه قدردانی نمایم، توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم .

 

گفتنی است؛ فاطمه آمره مدیر توسعه و تحول اداری دبیرخانه شورایعالی، صدیقه توکل، حامد قلی زاده و حسین مسافر از دیگر اعضای تیم راه اندازی درگاه خدماتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند که از سوی دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied