شمانیوز
شما نیوز

در جلسه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با معاون حسابرسی مالیاتی؛

شفافیت عملکرد اقتصادی سطح کیفی خدمات مالیاتی را ارتقا می دهد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با معاون حسابرسی مالیاتی شهرستان دیدار کرد.

شفافیت عملکرد اقتصادی سطح کیفی خدمات مالیاتی را ارتقا می دهد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در این نشست که با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاونان و مدیران بخش های سرمایه گذاری، اقتصادی، توسعه مدیریت و  نماینده امور مالیاتی این سازمان با معاون حسابرسی مالیاتی شهرستان قشم برگزار شد، راهکارهای عملیاتی جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مالیاتی در جزیره قشم مورد بررسی قرار گرفت.

 

همچنین ضمن تاکید بر شفاف سازی عملکرد فعالیت های اقتصادی اشخاص حقیقی و حقوقی با ارایه گزارش به موقع  اظهارنامه های مالیاتی توسط فعالان اقتصادی به لزوم  رعایت و ارتقا سلامت اداری اشاره شد.

 

در بخش پایانی این جلسه، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر رعایت شفاف سازی فعالیت های اقتصادی در تمامی حوزه ها تاکید کرد و بیان داشت: ارایه مجوز فعالیت اقتصادی از سازمان منطقه آزاد قشم به همراه ارایه اظهار نامه مالیاتی شرط استفاده از تسهیلاتی مانند معافیت های مالیاتی در این منطقه آزاد است.

 

وی همچنین از انتخاب معاونت حسابرسی مالیاتی که توانسته  در کشور به عنوان شاخص نخست ارتقا رشد در دریافت اظهارنامه مالیاتی سال ۹۷ انتخاب شود، تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied