شمانیوز
شما نیوز

در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی از سوی پتروشیمی امیرکبیر صورت گرفت؛

اهدای ۲۸ هزار ماسک و استقرار ۳۴ دستگاه ضدعفونی دست در مدارس بندر ماهشهر و بندر امام، هندیجان و امیدیه

با شروع ایام امتحانات و برگزاری برخی از آزمون‌های حضوری، با دستور مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر در راستای تأمین سلامت دانش آموزان و کاهش دغدغه خانواده آن‌ها، ۲۸ هزار ماسک به مدارس بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان و امیدیه اهدا و ۳۴ دستگاه ضدعفونی دست هم در مدارس مستقر شد.

اهدای ۲۸ هزار ماسک و استقرار ۳۴ دستگاه ضدعفونی دست در مدارس بندر ماهشهر و بندر امام، هندیجان و امیدیه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، عبدالمهدی افضلی، رئیس اداره خدمات و پشتیبانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر با اعلام این خبر اظهار داشت: با درخواست رؤسای آموزش و پرورش بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان و امیدیه از مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان عزیز و همچنین کاهش نگرانی خانواده‌های محترم آنان در ایام برگزاری امتحانات با دستور دکتر غلام پور مدیرعامل محترم شرکت و با هماهنگی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان بندر ماهشهر، بندر امام خمینی، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، تأمین ماسک و دستگاه ضدعفونی دست جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس در دستور کار شرکت قرار گرفت.

 

وی در توضیح نحوه توزیع ماسک و دستگاه‌های ضدعفونی گفت: 10 هزار ماسک به ۱۲ حوزه امتحانی شهرستان بندر ماهشهر اهداء و ۱۲ عدد دستگاه ضدعفونی در حوزه‌های امتحانی منتخب آموزش و پرورش مستقر شده است؛ همچنین 7 هزار ماسک به آموزش و پرورش بندر امام جهت ۱۱ حوزه امتحانی تقدیم شده است و ۱۱ دستگاه ضدعفونی دست مستقر گردیده است.

 

افضلی ادامه داد: 5 هزار ماسک و ۵ دستگاه ضدعفونی دست نیز در اختیار آموزش و پرورش هندیجان جهت ۵ حوزه امتحانی قرار داده شده است.

 

رئیس اداره خدمات و پشتیبانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر همچنین گفت: برای ۶ حوزه امتحانی در امیدیه نیز، 6 هزار ماسک اهدا و ۶ دستگاه ضدعفونی دست هم مستقر گردیده است.

 

وی در خاتمه تأکید کرد: همچنین ضدعفونی کردن کلیه حوزه‌های امتحانی مناطق مذکور به‌وسیله تیم‌های ضدعفونی پتروشیمی امیرکبیر به‌صورت مستمر تا پایان امتحانات در تیرماه ادامه خواهد داشت.

 

گفتنی است، شرکت پتروشیمی امیرکبیر با هماهنگی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه و اداره بهداشت شهرستان بندر ماهشهر، از زمان بالا رفتن شیوع کرونا در خوزستان مجدداً اقدامات حمایتی خود را در راستای ایفای تعهدات اجتماعی به شهروندان در دستور کار قرار داده و در این راستا با رسیدن ایام امتحانات، ضدعفونی شبانه‌روزی مدارس و تأمین اقلام بهداشتی دانش آموزان در این ایام را بر عهده گرفته است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied