شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل فولاد مبارکه تاکید کرد:

برنامه اکتشاف 140 کیلومترمربع معدن توسط فولاد مبارکه

حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه مطرح کرد: متاسفانه با وارد شدن بخش معدن به فولاد اختلالاتی در زنجیره تکمیل مواد معدنی فولادسازها به وجود آمد که همین ایجاد خلل در تامین مواد اولیه فولادسازها شامل کنسانتره و سنگ آهن موجب شد تا فولادسازها در پی رفع نیاز خود باشند، لذا به سمت تامین مواد اولیه در بخش معدن رفتیم و در این ارتباط از اداره صمت استان اصفهان کمک خواستیم که خوشبختانه امروز 7 منطقه را به مساحت 140 کیلومتر مربع در اختیار ما گذاشتند که در مهلت قانونی نسبت به اکتشاف اولیه اقدام کنیم.

برنامه اکتشاف 140 کیلومترمربع معدن توسط فولاد مبارکه

به گزارش شمانیوز به نقل از معدن نیوز، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه مطرح کرد: متاسفانه با وارد شدن بخش معدن به فولاد اختلالاتی در زنجیره تکمیل مواد معدنی فولادسازها به وجود آمد که همین ایجاد خلل در تامین مواد اولیه فولادسازها شامل کنسانتره و سنگ آهن موجب شد تا فولادسازها در پی رفع نیاز خود باشند، لذا به سمت تامین مواد اولیه در بخش معدن رفتیم و در این ارتباط از اداره صمت استان اصفهان کمک خواستیم که خوشبختانه امروز 7 منطقه را به مساحت 140 کیلومتر مربع در اختیار ما گذاشتند که در مهلت قانونی نسبت به اکتشاف اولیه اقدام کنیم.

 

وی افزود: حتما اگر در این مناطق، نشانه های امیدبخش و خوبی پیدا شد، برای ادامه مسیر مصمم تر می شویم تا به بهره‌برداری کامل برسانیم.

 

مدیرعامل فولاد مبارکه ادامه داد: اتفاق خوب دیگری هم که امروز در سازمان صمت استان با حضور دکتر موفق رقم خورد، توافق ساخت کارخانه کنسانتره در شمال اصفهان است تا سنگ آهنی که فولاد مبارکه استخراج می‌کند با ارزش افزوده بیشتری در استان مصرف گردد.

 

وی تصریح کرد: این اتفاق برای معادن کوچک تاثیرگذار است چراکه از ظرفیت کنسانتره سازی استفاده می کنند و با تبدیل سنگ به کنسانتره ارزش افزوده بیشتری برای معادن کوچک بخش خصوصی بدست می آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied