شمانیوز
شما نیوز

دکتر کریمی:

سروهای صبور، میعادگاه پاسداشت مقام آزادگان انقلاب است

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد از برگزاری مراسم ملی پاسداشت مقام آزادگان به وسیله ی ابزارهای آنلاین خبر داد.

سروهای صبور، میعادگاه پاسداشت مقام آزادگان انقلاب است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد ضمن تبریک فرارسیدن 26 مرداد ماه مصادف با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از برگزاری مراسم ملی پاسداشت مقام آزادگان از طریق ابزارهای آنلاین خبر داد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت گرامیداشت مقام آزادگان سرافراز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و عمل به مسئولیت های اجتماعی صندوق، تصمیم گرفته شد مراسمی در خور شان و منزلت این عزیزان برنامه ریزی و تدارک دیده شود، بلکه قطره ای از اقیانوس فداکاری و از جان گذشتگی اسوه های ایثار و استقامت جبران شود.

دکتر کریمی اظهار کرد: در همین راستا ویژه برنامه ای با عنوان سروهای صبور، ویژه سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی در قالب تِدِ شجاعت، میعادگاه پاسداشت مقام آزادگان انقلاب با حضور تعدادی از مدعوین جامعه بزرگ ایثار و شهادت تدارک دیده شده که ان شاءالله روز سه شنبه 28 مردادماه 1399 از ساعت 10 تا 13 بصورت پخش زنده تلویزیونی از طریق بسترهای پیش بینی شده تقدیم نگاه ملت بزرگ و شریف ایران خواهد شد.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد، گفت: آزادگان عزیز نمادهای صبر و استقامت در مقابل ظلم و ستم هستند، نمادهایی که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند. به همین دلیل صندوق قرض الحسنه شاهد تصمیم به برگزاری چنین برنامه ای گرفت تا به عنوان مجموعه خدمتگذار جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر، در کنار انجام وظایف قانونی، مسئولیت های اجتماعی خود را نیز در دستور کار قرار دهد.

دکتر اسلام کریمی در پایان خاطر نشان کرد: مردم شریف و عزیز ایران اسلامی می توانند ویژه برنامه سروهای صبور را از طریق بسترهای زیر بصورت زنده و مستقیم مشاهده و صندوق قرض الحسنه شاهد را در این مراسم همراهی کنند.

سروهای صبور، ویژه برنامه سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی در قالب تِدِ شجاعت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied