شمانیوز
شما نیوز

مدیران جدید حوزه پشتیبانی و امور مالی بانک دی معرفی شدند

با صدور احکامی از سوی دکتر برات کریمی،مدیرعامل بانک دی، سرپرست مدیریت امور مالی و خزانه و سرپرست مدیریت امور پشتیبانی این بانک در جلسه شورای مدیران معرفی شدند.

مدیران جدید حوزه پشتیبانی و امور مالی بانک دی معرفی شدند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی، مدیرعامل در جلسه شورای مدیران بانک ضمن تشریح ماموریت ها و وظایف دو حوزه مدیریت امور مالی و خزانه و امور پشتیبانی، محمد مومنی و علیرضا بابایی را به عنوان مدیران جدید این دو حوزه منصوب کرد.

بر اساس این گزارش؛کریمی در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان،ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای این حضرت به ضرورت تامل و ژرف اندیشی در آموزه های قیام حسینی اشاره کرد و گفت: فلسفه عزت و آزادگی در اهداف متعالی امام حسین(ع) نهفته است و این دو ارزش متعالی، عامل محبوبیت سالار شهیدان را در فرهنگ های مختلف بشری فراهم کردند و تبیین و ترویج شاخصه های سبک زندگی و شعور حسینی از مهم ترین وظایف امت اسلامی است.

مدیرعامل بانک دی در این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد،موفقیت های کسب شده در چند ماه اخیر را مرهون عزم جهادی و تلاش بی قفه تمامی همکاران برای بهبود شرایط بانک دانست و گفت: برنامه‌ریزی دقیق در سطح مدیریت کلان سازمان، اهتمام تمامی همکاران صف و ستاد و اعتماد و پشتیبانی سهامداران گرانقدر از رویکرد تیم مدیریت از مهم ترین دلایل ایجاد بهبود و دستیابی به موفقیت در شاخص های کلیدی بانک است که نتیجه آن را در افزایش میزان رضایت مشتریان، سهامداران و ذینفعان شاهد هستیم.

کریمی، افزایش مانده و سهم سپرده های غیرهزینه‌زا، کاهش چشمگیر بهای تمام شده پول، کاهش NPL و افزایش وصول مطالبات، تشکیل گروه مالی یکپارچه و بهینه‌سازی شبکه شعب، افزایش درآمدهای غیرمشاع از طریق گسترش خدمات در بخش ریالی و ارزی و فروش سودآور املاک و دارایی‌های مازاد را نتیجه اقداماتی برشمرد که موجب شکوفایی دوباره بانک ارزش آفرین دی در مسیر سودآوری شد.

وی همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار پشتیبانی ستاد از شعب، خواستار هم افزایی هر چه بیشتر این دو بخش به منظور افزایش بهره وری و تسهیل فرآیندها شد وگفت:تمامی همکاران ستاد و شعب باید در قبال وظایف خود احساس مسئولیت کرده و به بهترین نحو پاسخگوی مشتریان عزیز به ویژه خانواده معزز شهدا و جامعه ایثارگران باشند و ما قدردان تلاش های بی شائبه همکاران خدوم که برای اعتلای بانک دی در شرایط ویژه شیوع کرونا جانفشانی می کنند هستیم.

در ادامه این جلسه، رحیم طاهری عضو هیئت مدیره بانک دی با اشاره به این که بانک در مسیر حرفه ای قرار گرفته است، گفت: اقداماتی که انجام شده در راستای هم افزایی بین صف و ستاد و گروه مالی دی و بانک بوده که نتایج آن را می توان در وضعیت مطلوب ساختار مالی و شاخص های عملیاتی بانک مشاهده کرد.

وی همچنین بر لزوم سودآورنمودن و جانمایی مناسب دستگاه های خودپرداز و پوز توسط اداره بازاریابی، امور شعب و شرکت تجارت الکترونیک دی تاکید کرد.

فریدون رشیدی،نایب رییس هیئت مدیره نیز در این نشست با تاکید بر این که حیات یک بنگاه اقتصادی وابسته به سودآوری است، افزود: باید تلاش کنیم ضمن کاهش هزینه های موجود برای افزایش درآمدهای بانک برنامه ریزی داشته باشیم و این مهم جز با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و مدیریت هزینه امکان پذیر نیست.

در این جلسه، محمدعلی بخشی زاده،عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک،علیرضا سمیعی،مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی، حمید دیده خانی،مدیر سرمایه گذاری صندوق شرکت کارگزاری بانک دی و محسن امیری، سرپرست شرکت گروه مالی و سرمایه گذاری دی گزارش هایی در زمینه وضعیت دستگاه های خودپرداز و cash less، پوز فروشگاهی، صندوق ارزش آفرین و گروه مالی دی ارائه دادند.

گفتنی است در این جلسه، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات ارزنده احمد دهنوی، مدیر پیشین امور پشتیبانی در پیشبرد اهداف بانک، جمشید رحیمی، مدیر امور بازرسی را با حفظ سمت به عنوان مشاور بازاریابی در بانک دی منصوب کرد.

 

  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied