شمانیوز
شما نیوز

حقوق مهرماه بازنشستگان افزایش یافت + جزئیات

یک فعال صنفی بیمه‌شدگان کشوری از حتمیت افزایش همسان‌سازی در مهرماه خبر می‌دهد.

حقوق مهرماه بازنشستگان افزایش یافت + جزئیات

فرج کمیجانی (فعال صنفی بیمه‌شدگان کشوری) که به همراه جمعی از نمایندگان بازنشستگان این صندوق در جلسات با رئیس سازمان برنامه و بودجه شرکت داشته، شایعات موجود در مورد همسان‌سازی را رد می‌کند و می‌گوید: طرح ارزشمند همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با نود درصد حقوق ناخالص مشمول کسور شاغلین همتراز، مستند به ظرفیت‌های قانونی و دولت خصوصا اختیارات رئیس سازمان برنامه و بودجه طراحی و به تصویب هیات وزیران رسیده؛ این طرح هیچ گونه شبهه یا ایراد قانونی ندارد و کاملا مطابق قانون انجام گرفته پس هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی اضافه می‌کند: با توجه به گستردگی کار و لزوم به‌روز رسانی سامانه‌ها و نرم افزارهای صندوق‌های بازنشستگی مطابق دستورالعمل جدید قطعا این موضوع زمان مناسب خود را می‌طلبد و مسئولان، مدیران و کارشناسان صندوق‌های بازنشستگی بصورت شبانه‌روزی در فعالیت هستند تا در اسرع وقت بتوانند احکام را صادر کنند. ما بازنشستگان فقط باید کمی صبر پیشه کنیم و به شایعات بی‌پایه و اساس توجه نکنیم و مطمئن باشیم که این کار شایسته حتما در مهرماه انجام خواهد شد

 وی تاکید می‌کند: تحت هر شرایط احکام در مهر ماه سال ١٣٩٩ صادر و و مبالغ اضافه شده حتما با حقوق مهرماه پرداخت خواهد شد. همسان‌سازی حقوق شامل همه بازنشستگان کشوری، لشکری، کارافتاده، وظیفه بگیر و .... خواهد شد منتها هر کس با مقایسه شاغل هم طبقه خودش بر مبنای نود درصد حقوق ناخالص مشمول کسور حتما بهره‌مند خواهند شد.

 

 

منبع: ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • حسینی

    هرچه زودتر بهتر