شمانیوز
شما نیوز

فرماندار شهرستان چگنی:

عملکرد سازمان بیمه سلامت در حوزه درمان قابل قبول است

فرماندار شهرستان چگنی گفت: ۹۸ درصد از جمعیت شهرستان چگنی در استان لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و به نظر می‌رسد که سازمان بیمه سلامت در حوزه درمان عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است.

عملکرد سازمان بیمه سلامت در حوزه درمان قابل قبول است

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا؛ قدرت الله ترابی نژاد در استان لرستان افزود: بیمه سلامت با سلامت مردم سر و کار دارد. اگر جامعه سالمی وجود داشته باشد، مطمئناً در سایر فعالیت‌ها اعم از اقتصادی و فرهنگی نیز موفق خواهید بود. ما باید تلاش خود را به کار ببریم که مردم تن و روان سالم داشته باشند تا در یک جامعه سالم امکان رشد و بالندگی و موفقیت بیشتری داشته باشیم.

فرماندار شهرستان چگنی ادامه داد: بار مراجعه بالایی به اداره بیمه سلامت در شهرستان چگنی وجود دارد. داشتن اداره ملکی نقش مهمی در جلوگیری از سردرگمی بیمه شدگان و رفاه حال بیمه شدگان به دلیل ایجاد زیرساخت‌های لازم بر اساس شاخص‌های مناسب سازی و افزایش رضایت مندی کارکنان خواهد داشت که با  تلاش‌های مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان، اداره بیمه سلامت شهرستان چگنی به زودی صاحب خانه خواهد شد.

ترابی نژاد گفت: با توجه به این‌که سازمان بیمه سلامت در مسیر ایجاد سازمان الکترونیک قدم‌های بسیار خوبی برداشته و به موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه دست یافته، مطمئناً داشتن مکان ثابت در این دوره گذرا، نقش به سزایی در ایجاد زیرساخت مناسب در حوزه فناوری خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied