شمانیوز
شما نیوز

معرفی ترکیب جدید هیئت مدیره بیمه دانا

اعضای جدید هیئت مدیره شرکت بیمه دانا معرفی شدند.

معرفی ترکیب جدید هیئت مدیره بیمه دانا

 به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این شرکت که در محل ساختمان سعدی برگزار شد،  با تصمیم و رای‌گیری سهامداران، ترکیب جدید هیئت مدیره بیمه دانا مشخص شد.

 بر اساس این گزارش، پس از پایان مدت قانونی حضور دو نفر از اعضای هیئت مدیره به نام‌های دکتر سعید شیرزادی و اسماعیل مهدوی نیا در این شرکت، آقایان فرامرز خجیر و سید جواد میر طاهر جای آنها را در هیئت مدیره گرفتند.

 بدین ترتیب طبق مصوبات اخیر مجمع عمومی، دکتر ابراهیم کاردگر به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، عبدالحسین پهلوان به عنوان رئیس هیئت مدیره، موسی رضایی به عنوان دبیر هیئت مدیره و آقایان فرامرز خجیر، سید جواد میر طاهر، حسین حسینی و دکتر سید مجتبی عطری نیز به عنوان سایر اعضای هیئت مدیره بیمه دانا انتخاب شدند.

بیمه دانا بدین وسیله از زحمات و تلاش های آقایان دکتر سعید شیرزادی و اسماعیل مهدوی نیا، اعضای سابق هیات مدیره در طول سال های اخیر صمیمانه تشکر و قدردانی می کند.

متاسفانه برخی کانال های خبری اخیرا در خبری مدعی شدند دو نفر از اعضای هیات مدیره بیمه دانا برکنار شدند که ضمن تکذیب این خبر، مراتب فوق برای تنویر افکار عمومی اعلام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied