شمانیوز
شما نیوز

با کد #788* از تخفیف بیمه و آزمایش کرونا بهره مند شوید

پیرو خدمت به مشتریان #788* ، پات مارکت برروی سرویس ussd راه اندازی شد، کلیه کاربران این سرویس در تمام نقاط کشور از کد تخفیف 15 در صدی بیمه کرونا برخوردار خواهند شد.

 با کد #788* از تخفیف بیمه و آزمایش کرونا بهره مند شوید

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش؛ پیرو خدمت به مشتریان #788* ، پات مارکت برروی سرویس  ussd راه اندازی شد، کلیه کاربران این سرویس در تمام نقاط کشور از کد تخفیف 15 در صدی بیمه کرونا برخوردار خواهند شد.

همچنین کلیه کاربران استان تهران و شهرهای کرج، اصفهان، شیراز، یزد می توانند از تخفیف 20 درصدی آزمایش کرونا در محل استفاده کنند .

برای استفاده از تخفیف بیمه کرونا با شماره گیری کد #788* و انتخاب گزینه پات مارکت وارد گزینه بیمه و برای آزمایش وارد گزینه آزمایش در محل شوید، با انتخاب گزینه مربوطه ، لینک مورد نظر برای تهیه خدمت به شماره شما ارسال خواهد شد. کد تخفیف PUTCorona99را هنگام خرید وارد نمایید .

اولین فروشگاه ussd در کشور با نام "پات مارکت" به منظور فروش محصولات و خدمــات مختلف همچون بیمه های ویژه درمان تکمیلی انفرادی، بیمه کروناو... راه اندازی شده است.

پات مارکت با بهره گیری از تجارب قبلی در کسب و کار آنلاین ، سعی در به حداکثر رساندن استفاده از ظرفیت بسترهای خود را دارد و این مهم در کنار پتانسیل ایران کیش شرایط بسیار مساعدی در دریافت خدمات و خرید کالا فراهم می کند، با توجه به اینکه در شرایط بحران کرونا ، لزوم استفاده از بعضی پلتفرم ها بیشتر شده  است پات مارکت و USSD می توانند راه حل موثری برای حل بسیاری از مشکلات کنونی مردم باشند.

به زودی محصولات دیگری در حوزه خدمات و محصولات همراه تخفیف ویژه، به سرویس پات مارکت اضافه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied