شمانیوز
شما نیوز

با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی

اولین دوره مسابقات رالی گردشگری خانواده درمنطقه آزاد قشم برگزار شد

اولین دوره مسابقات اتومبیل رانی، رالی گردشگری خانواده، جام منطقه آزاد قشم روز پنجشنبه با حضور جمع زیادی از علاقه مندان این رشته مهیج ورزشی تفریحی با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در پیست اتومبیل رانی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

اولین دوره مسابقات رالی گردشگری خانواده درمنطقه آزاد قشم برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم؛ جلیل حق گویان سرپرست مدیریت ورزش و جوانان این سازمان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به جای مهارت در رانندگی بیشتر به مهارت حرکت در مسیر صحیح و در زمان مطلوب تاکید دارد، گفت: این مسابقات برای اولین بار با همت و تلاش هیات موتورسواری و اتومبیل رانی منطقه آزاد قشم با شرکت 64 نفر ازعلاقه مندان این رشته ورزشی برگزار شد

وی مسیر مسابقات را از قشم به  شهر درگهان، روستای طبل و هفت رنگو و بازگشت از همان مسیر به سمت قشم اعلام کرد و افزود:  شرکت کنندگان در این مسابقات حدود صد و هشتاد کیلومتر رانندگی کردند و در پایان آرش ایرانمنش به عنوان نقشه خوان و پریچهر حقیقی به عنوان راننده به مقام اول این رقابت ها دست یافتند.

به گفته حق گویان، فرزانه پورشمسی به عنوان نقشه خوان و علی قهرمانی به عنوان راننده مقام  دوم و سارا بهادری به عنوان نقشه خوان و توماج گرئی به عنوان راننده، مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم محوریت این مسابقات را گردشگری و ایجاد  نشاط و شادی در  جامعه ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد.

گفتنی است در پایان این مسابقات به 12 نفر از شرکت کنندگان به رسم یادبود هدایایی از سوی برگزار کنندگان این مسابقات توسط مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و جلیل حق گویان سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اهداء شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied