شمانیوز
شما نیوز

برگزاری دوره مدرسی استندآپ پدل برد درجه 3 در منطقه آزاد قشم

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری اولین دوره مدرسی استندآپ پدل برد درجه ۳ توسط کمیته ورزش های موج سواری این منطقه آزاد خبر داد.

برگزاری دوره مدرسی استندآپ پدل برد درجه 3 در منطقه آزاد قشم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان با بیان این مطلب اظهار کرد: این دوره با حضور رئیس محترم انجمن ورزش های موج سواری کشور با شرکت بیش از ۳۵ نفر از افراد علاقه مند و ساکنین جزیره برگزار گردید.

وی ادامه داد: این دوره چهار روزه دارای سرفصل های مختلفی از جمله آشنایی با استند آپ و پدل برد، دوره تئوری مدرسی و عملی درجه ۳ پدل برد و همچنین دوره واتر سیفتی می باشد.

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: شرکت کنندگان و هنرجویان در این دوره آموزشی ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، پس از فراگیری دروس تئوری مدرسی درجه ۳ پدل برد موفق به دریافت مدارک کارگاه آشنایی با پدل برد شدند.

به گفته حقگویان؛ برگزاری دوره مختلف آموزشی و کارگاه های مهیج در حوزه ورزش های دریایی و همگانی کردن این ورزش ها، سطح سلامت و نشاط در جامعه را افزایش می دهد.

گفتنی است، ورزش موج سواری از سال ۱۳۹۵ در کشورمان راه اندازی شده و کمیته جزیره قشم نیز با توجه به شرایط مناسب آب هایی این منطقه و وجود کلوپ های مختلف ورزش های دریایی، از سال 96 اقدام به فعال کردن این ورزش مهیج در زیرشاخه های گوناگونی چون موج سواری و پدل برد کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied