شمانیوز
شما نیوز

قدردانی ویژه معاون فنی بیمه ایران از عملکرد‌ مدیران‌ ستاد فنی، اجرایی و نمایندگان فروش‌ سراسر کشور

در پی انتشار‌ گزارش عملکرد ۸ ماهه سال ۱۳۹۹ صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی و بهبود چشمگیر وضع عملکردی بیمه ایران، محمد زاهدنیا معاون فنی این شرکت از تلاش‌های ارزشمند مجموعه مدیران ستاد فنی، مدیران کل استانها، رؤسای واحدهای اجرایی و بطور ویژه از نمایندگان فروش سراسر کشور تشکر و قدردانی نمود.

قدردانی ویژه معاون فنی بیمه ایران از عملکرد‌ مدیران‌ ستاد فنی، اجرایی و نمایندگان فروش‌ سراسر کشور

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، زاهدنیا رشد حق بیمه شرکت را ۴۰ درصد و نسبت خسارت شرکت را نیز ۴۸ درصد اعلام کرد که در مقایسه با عملکرد صنعت بیمه کشور که از رشد ۲۴ درصدی حق بیمه برخوردار بوده و نسبت خسارت آن معادل ۵۱ درصد‌ بوده، رشد بیمه ایران را بسیار مطلوب دانست.

 
 معاون فنی بیمه ایران افزایش سهم شرکت از بازار بیمه کشور‌ را به ۳۴ درصد موفقیت بزرگی دانست‌ و خاطرنشان کرد: بدلیل چالش ها و تأثیرات ویروس کرونا در اقتصاد، تحریم های ظالمانه و کاهش تمایل به خرید خدمات بیمه ای، رشد‌ تعداد بیمه نامه های صادره صنعت بیمه‌کشور به میزان ۶ درصد منفی و دارای روند کاهشی بوده است در حالی‌که بیمه ایران در این شاخص هم دارای رشد مثبت شده است.
 
معاون فنی بیمه ایران با تشکر از حمایت های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره از حوزه فنی شرکت، رویکرد این شرکت را کماکان بر مبنای رعایت اصول حرفه ای بیمه گری، برقراری مدل های نوین مدیریت ریسک، توجه به اقتصاد بیمه و بهره وری، رعایت مقررات و استانداردها و نوآوری و خلق محصول عنوان نمود.
 
 محمد زاهدنیا با بیان اینکه در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی از چند طرح جدید بیمه ای رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: هدف شرکت رسیدن به رشد کمی حداقل ۵۰ درصدی در عین ارتقای سطح کیفی خدمات است و امیدواریم مدیران فنی، بازاریابی، واحدهای اجرایی و نمایندگان توانمند شرکت در مهلت باقیمانده سال به اهداف ترسیمی ابلاغ شده دست یابند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied