شمانیوز
شما نیوز

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران:

اقدامات تامین اجتماعی در کمک به مهار کرونا شایسته تقدیر است

فرمانده ستاد مقابله با ویروس کرونای استان تهران به اتفاق سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران از بیمارستان امام رضا(ع) اسلام شهر بازدید و از اقدامات و خدمات پزشکان و کادر درمان این بیمارستان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون تجلیل کردند.

اقدامات تامین اجتماعی در کمک به مهار کرونا شایسته تقدیر است

به گزارش شمانیوز، دکتر علیرضا زالی در این بازدید، اقدامات سازمان تامین اجتماعی در کمک به مهار کرونا را شایسته تقدیر دانست و افزود: بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی در سطح تهران خدمات موثر و بسیارخوبی را به بیماران مبتلا به کرونا ارائه کرده است.

وی ادامه داد: یمارستان امام رضا(ع) اسلام شهر نیز به طور ویژه به عنوان تنها بیمارستان این شهرستان بار سنگین پذیرش و درمان بیماران کرونایی و اورژانس را به عهده داشته و به همین دلیل خدمات پزشکان و کادر درمان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران نیز در این بازدید در تشریح طرح شهید سلیمانی و برکات آن در مهار و کنترل بحران کرونا گزارشی را ارائه و از خدمات سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان به ویژه بیمارستان امام رضا(ع) تقدیر کرد..

دکتر داریوش پناهی زاده سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تهران نیز در مراحل بازدید از بخش های بیمارستان اسلام شهر، توضیحاتی در خصوص برنامه بهسازی و بازسازی بخشها و برنامه افزودن 39 تخت عادی و ویژه به ظرفیت بیمارستان ارائه داد و عملکرد این بیمارستان در بحران کرونا را تشریح کرد.

وی همچنین گزارشی از اقدامات و عملکرد کلان سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان امام رضا(ع) در جریان بحران کرونا ارائه و اظهار داشت، در ابتدای بحران کرونا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبلغ قابل توجهی اعتبار علاوه بر اعتبارات جاری در اختیار بخش درمان قرار داده و تجهیزات حفاظت فردی و پزشکی لازم به طور مستمر در اختیار مراکز درمانی قرار گرفت.

وی افزود: معاون درمان سازمان نیز در این مدت به طور کامل از بیمارستانها و مراکز درمانی استان تهران حمایت و از لحاظ پرسنلی نیز کادر درمان و پشتیبانی مورد نیاز بیمارستان ها به نحو مناسبی تامین گردید.

دکتر پناهی زاده افزود: در این مدت بیمارستان های تامین اجتماعی استان تهران حدود 24 هزار بیمار کرونایی را بستری کرده اند و این بیمارستان نیز تاکنون 1300 بیمار مبتلا به کرونا را بستری کرده و به عنوان تنها بیمارستان این شهرستان نقش مهمی در درمان بیماران مبتلا به کرونا ایفا کرده است.

وی یادآور شد: مراکز درمانی سرپایی ملکی استان تهران نیز در درمان و ارجاع مبتلایان به کرونا نقش بسزایی را ایفا کرده اند.

دکتر پناهی زاده عملکرد بیمارستان امام رضا(ع) در مواجهه با همه گیری ویروس کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از زحمات مجموعه این بیمارستان اظهار امیدواری کرد با انجام واکسیناسیون در آینده نزدیک بتوانیم به طرف شرایط نرمال حرکت کنیم.

دکتر پناهی زاده افزود: نظارت و پایش عملکرد بیمارستان ها و مراکز درمانی به طور منظم و مستمر انجام خواهد شد و ما در ستاد علاوه بر پشتیبانی، به طور دقیق و در همه ابعاد عملکرد مراکز را مورد رصد و ارزیابی قرار خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم خدمات درمانی با کیفیت در دسترس بیمه شدگان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بزرگترین پروژه در بیمارستان امام رضا(ع) برنامه بازسازی بخش های این بیمارستان است که امیدواریم با تکمیل فرایند برگزاری مناقصه مراحل بازسازی و بهسازی بخشها و خصوصا بخش های ویژه هر چه سریعتر آغاز شود.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تهران افزود: رویکرد کلی ما توجه به مناطق کم برخوردارتر اطراف تهران است تا افرادی که دسترسی کمتری به مراکز درمانی کلان شهر تهران دارند، بتوانند بهره مناسبی از امکانات درمان تامین اجتماعی داشته باشند.

وی افزود: افرادی که از خدمات تامین اجتماعی استفاده می کنند از کارگران عزیز و اقشار مولد کشور و نیز مستمری بگیران هستند که به طور طبیعی احتمال حضور آنها در شهرهای اقماری تهران بیشتر است.

در ادامه این بازدید، دکتر معدنی پور رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلام شهر نیز گزارشی از عملکرد بیمارستان با محوریت بیماران مبتلا به کووید 19 ارائه کرد.

 

منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied