شمانیوز
شما نیوز

فرماندار شهرستان لنجان:

حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت باعث بوجود آمدن بدخواهان داخلی و خارجی است

فرماندار شهرستان لنجان در واکنش به تحریم شرکت فولاد مبارکه از سوی آمریکا گفت: شرکت فولاد مبارکه در حوزه صنعت کشور یکی از پر افتخارترین شرکتهای مطرح در عرصه ملی و جهانی است .

حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت باعث بوجود آمدن بدخواهان داخلی و خارجی است

به گزارش شمانیوز، فرماندار شهرستان لنجان در واکنش به تحریم شرکت فولاد مبارکه از سوی آمریکا گفت: شرکت فولاد مبارکه در حوزه صنعت کشور یکی از پر افتخارترین شرکتهای  مطرح در عرصه ملی و جهانی است .

 

خدامراد صالحی افزود:  بنده به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم، یک چنین مجموعه بزرگ صنعتی در استان اصفهان و در مجاورت شهرستان لنجان وجود دارد که در سطح ملی و بین المللی حرف های زیادی برای گفتن دارد و محصولات متنوع و با کیفیت را تولید می کند.

 

وی گفت: بنده به جهت مسئولیتی که به عهده دارم و نیز به عنوان یک شهروند به وجود این مرکز صنعتی افتخار می کنم و به مسئولین و کارکنان این مجموعه خداقوت عرض می کنم.

 

فرماندار لنجان در ادامه به تحریم اخیر شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: با توجه به جایگاه و نقش فولاد مبارکه در توسعه اقتصادی کشور طبیعی است که مورد هجمه دشمنان و در لیست تحریمها قرار گیرد و اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد.

 

صالحی خاطر نشان کرد: با توجه به کدورتها و دشمنی هایی که در بیرون از مرزها با نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد بدیهی است که هر کسی که برای این آب و خاک منشا خدمت و اثر باشد مورد هجمه قرار بگیرد و طبیعتا هر روزی یک بحثی را ایجاد بکنند و بخصوص الان در رابطه با تحریمها نام شرکت فولاد مبارکه و مدیر عامل آن هم در لیست تحریم باشد.

 

وی تصریح کرد: فعالیت فولاد مبارکه با مدیریت، کارکنان و کارشناسانش سنجیده میشود. زمانی فولاد مبارکه صنعتی بود که با حضور کارشناسان خارجی اداره می شد ولی امروز به حول و قوه الهی و با تکیه بر دانش بومی بوسیله مدیران و متخصصان  ایرانی اداره می شود که مایه عزت و سربلندی است.

 

فرماندار لنجان در پایان تصریح کرد: طبیعتا ماحصل عملکرد مدیریت، هیئت مدیره و کارکنان فولاد مبارکه باعث عدم خشنودی دشمنان و در نتیجه سنگ اندازی از سوی آنان میشود و حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت، کینه توزی بدخواهان داخلی و خارجی را همراه دارد

 

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied