شمانیوز
شما نیوز

پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س)

مدیرعامل بانک ملت در پیامی، سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، همسر وفادار امام اول شیعیان و مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع) را به تمامی امت مسلمان به ویژه مادران و همسران شهدا تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س)

دکتر محمد بیگدلی در این پیام با اشاره به نامگذاری سالروز وفات حضرت ام البنین (س) به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا تاکید کرد: حضرت ام البنین در راه دفاع از دین و اهل بیت پیامبر اکرم(ص)، چهار فرزند برومند خود را که شاخص ترین آنان حضرت قمر بنی هاشم بود، تقدیم کرد و اوج ایثار و فداکاری خود را در این زمینه به منصه ظهور رساند.

وی با بیان این نکته که مادران و همسران شهدا، پیروان راستین راه حضرت ام البنین(س) در عرصه جهاد و شهادت هستند، اظهار داشت: بی تردید، حضور پربرکت این عزیزان، نگهدارنده و پرورش دهنده پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

دکتر بیگدلی، جایگاه مادران و همسران شهدا را همچون حضرت ام البنین(س)، جایگاهی والا و درخور ستایش خواند و اظهار امیدواری کرد که راه و مسیری که شهدا از صدر اسلام تاکنون، طی کرده اند همواره پر رهرو و ثمره خون آنان، ترویج کننده هرچه بیشتر اصول انسانیت و آزادگی در سراسر جهان باشد.

 

منبع: روابط عمومی بانک ملت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied